איציק לוי

שפה משותפת | הניצוץ הניהולי | זיקוקים במכירות | אושר אקספרס | לתת | התקשורת בארגון – התהליך

הוספה לרשימה לשלי הסרה מרשימת מועדפים

מרצה ופרפורמר מומחה לתקשורת בינאישית סגנונות תקשורת ופסיכולוגיה חיובית, מנחה מופעי תוכן בארגונים, מוביל תהליכי ״בוסט״ לשיפור התקשורת בארגונים.
שימש כ 8 שנים כמנחה ומלווה מאמנים בחברת ״תות תקשורת ותוצאות״, הוביל את תחום האבחון וההשמה וכמנהל פיתוח עסקי של החברה, ומזה 20 שנים מלווה ארגונים חברות ועסקים לשיפור תוצאות דרך הגברת אפקטיביות והשפעה של מנהלים ושת״פ בתוך צוותים. בנוסף, משמש כסולן בהרכבי רוק ישראלי ומשלב בהרצאות ובסדנאות קטעי נגינה ומוסיקה שעושים טוב על הלב.

הסדנאות

01

שפה משותפת

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

תתארו לכם את הארגון שלכם עם תקשורת בינאישית משופרת. 

פריצת הדרך המיידית שלכם, ממש שם.

מה מיוחד?

 אחרי הכנה מקדימה, המפגש ידבר את המציאות שלכם ממש (תרבות, ערכים, ז׳רגון)

מפגש באנרגיה גבוהה, מעורבות המשתתפים, למידה בשילוב הומור וחיבור 

תכנים משלימים מתחום ה NLP והפסיכולוגיה החיובית.

״המזהה״ הדיגיטלי – לזיהוי סגנונות התקשורת של כולם ואיך לתקשר בכל סיטואציה גם אחרי!

כל הידע שימושי ורלוונטי לקחת גם הביתה.

מה נלמד?
1.עירנות גבוהה להתנהלות ולתקשורת שלי.

2. זיהוי מהיר של ״הטיפוס״ שמולי תוך שלושה משפטים והתאמת מסרים בהתאם לסגנון.

3. איך לנהל ״סמול טוק״, איך להתנהל בפגישה, איך לשכנע, איך להתכתב, איך להעביר ביקורת ולצאת בשלום, איך לתת מילה טובה וכל בהתאמה לכל סגנון

4. פיצוח ״כאבים״ ואתגרים בארגון בהם נבחר להתמקד.

5. איך ליצור תקשורת איכותית יותר בזוגיות, בהורות, מול חברים.

עם מה נצא?
1.ההבנה מדוע אנשים מתנהגים כפי שהם, כולל הגברת מודעות עצמית.

2. היכולת לצפות איך אנשים יתנהגו ואיך להשפיע עליהם לעשייה בכיוון התוצאות הרצויות.

3.כללי ״עשה ואל תעשה״ בתקשורת הבינאישית בחיי היום יום בארגון, כדי לשפר ביצועים אישיים וצוותים, שירות פנים איכותי ועבודה בין ממשקים.

4. מחוברות. גישת שת״פ בריאה והרבה יותר הבנה הדדית ואפקטיבית.

02

הניצוץ הניהולי

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

המנהל הניצוץ הוא בוסטר של אנרגיה 

נותן שירות לעובדיו ע״י ליווי חניכה ומשוב,

ומפיק מהעובדים יותר מחוברות ,

חדוות עשייה ותפוקות.

מה מיוחד?

1. גישה חדשה: ניהול אנרגיה in ניהול זמן out

2. כלים ל״פיצוח״ מרכיבי אישיות של העובדים במטרה להבין, להתחבר ולהשפיע בצורה היעילה ביותר.

3. בניית דשבורד השפעה וחניכה למנהל על כל אחד מהעובדים

4.התוכן מועבר בהתאמה ל – 4 סגנונות התקשורת של כל הנוכחים למעורבות, הבנה והטמעה מלאה

מה נלמד?
> מהו ה-why האישי והניהולי שלי בתפקיד.
> מודל ״הניצוץ״ – שליטה בארבעת המרחבים שיוצרים ומשמרים אנרגיה במנהל ובעובדים.
> מודל types – סגנונות תקשורת & חוזקות & צרכים מוטיבציוניים ונמפה את העובדים בהתאם למודל.
> שגרות הניהול והשפעה – דיוק מבנה ישיבות, סשנים של הדרכות, חניכה אישית, שיחות משוב.
> מודל המשוב החיובי – אימפקט מיטבי על העובד ועל המנהל הממשב (עפ״י גאלופ + ״הראיון המקדם״).
> מתודת GET THINGS DONE – להתנהלות יעילה בזמן, בכל זאת.

עם מה נצא?
1. צמיחה והתפתחות אישית ומקצועית של המנהל.

2. מתודות וכלים פרקטיים חדשים.

3. בוסט של אנרגיה לתוך הצוות אותו המנהל מנהיג וכלים למיקסום הביצועים.

4. חיבור אישי משמעותי של המנהל עם כל אחד ואחת מהצוות, הגברת engagement ושימור העובדים.

03

זיקוקים במכירות

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

בוסט של חיבור אנשי המכירות לעצמם, לחברה, למוצר וללקוחות.

מה מיוחד?

1. מדבר בשפה שלכם – למידה מקדימה של החברה, המוצרים ורמת תפקוד צוות המכירות.

2. תופס את תשומת לב כולם – התוכן מועבר בהתאמה לסגנונות התקשורת של הנוכחים להבנה ויצירת עניין מירבי.

3. הרמה הבאה – תרצו, דיוק תהליך המכירה (flow, תסריטים שיחה, ניתוח יחסי המרה, עדכון תמריצים).

מה נלמד?
> מהו ה WHY שלי ואיך הוא בא לידי ביטוי בתפקידי כאיש/ת מכירות.

> מהו סוד העמידות מפני ה- ״לא״ ואיך להמשיך ליצור את ״קו ההצלחה״ האישי והצוותי.

> זיהוי ה – type שלי כאיש/ת מכירות (מנועים מוטיבציוניים& חוזקות& סגנון תקשורת) וזיהוי סגנון התקשורת של הלקוח שמולי במטרה ליצור אמון והשפעה מירבית.

> איך לגלות סבלנות וסקרנות אמיתית לזיהוי הצורך אמיתי של הלקוח ולצמצם את הצורך ב״טיפול בהתנגדויות״.

> אומנות ״סגירת עסקה לוגיסטית״ לשיפור יחסי המרה.

> ניהול מידע נכון במערכת CRM, וכיצד לבצע פולואפ אפקטיבי בעל ערך.

עם מה נצא?
1. חיבור רגשי ומנטאלי ורגשי למוצר/שירות ולארגון שלי, גאוות יחידה.

2. אנרגיה חדשה, גיבוש, הגברת engagement ושימור הצוות.

3. מוטיבציה לכבוש יעדים אישיים וצוותיים חדשים.

4. גישה חדשה וחדות גבוהה יותר בתהליך המכירה

04

אושר אקספרס

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

הרווחה והרווח בידיים שלנו.

מה מיוחד?

> מחקרים, סרטונים, ידע עדכני מעולם הפסיכולוגיה החיובית.

> הטיפ האחד של פרופ׳ טל בן שחר להגברת רווחה ואושר מיידי.

> דיבור בגובה העיניים, כלים נגישים לכל אדם, כולל לציניקנים שבינינו.

> נשלב שירים עם הגיטרה שעושים טוב על הלב. תתרגשו.

מה נלמד?
1. מהי נוסחת האושר ואיך מיישמים אותה בדיוק בחיי היומיום בעבודה שלכם ספציפית ובבית.

2. מהן 10 הפעולות הזמינות לכולנו להגברת האושר והרווחה בחיינו.

3. איך לחיות חיים מלאים ב״משמעות״, ב – 5 שלבים פשוטים ליישום.

4. איך לנצח את ה- fomo בחיי היומיום במקצועי ובאישי.

עם מה נצא?
1. חיזוק החוסן הנפשי לתפקד בצורה טובה יותר בתחומי החיים השונים.

2. בחירה אישית של פעולה אחת מגבירת אושר כבר ממחר בבוקר.

3. אנרגיית חיובית, שפה משותפת, גיבוש engagement

4. ההבנה והמוטיבציה איך לקחת את האושר בידיים שלנו.

05

לתת - שירות פנים וחוץ ארגוני

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

בניית מערכות יחסים עסקית וארגונית מבוססי WINWIN

 מול לקוחות חיצוניים ופנימיים.

מה מיוחד?

>נתחיל בלמידת תהליכי השירות המתקיימים אצלכם, מה עובד ומה פחות ונדייק את התוכן בהתאמה אליכם. 

>התוכן מבוסס על מודל מכון גאלופ, שנבדק על פני מיליוני מקבלי שירות.

>העברת התוכן תתבצע בהתאמה לארבעת סגנונות התקשורת של כל נותני השירות.

>התייחסות מיוחדת גם למתן שירות פנים ארגוני.

מה נלמד?
> עקרון השירות – מהי הגישה שעומדת מאחורי מתן שירות איכותי ועקבי.

> מהם 4 ערכי השירות עפ״י גאלופ – ניתוח והתאמה למציאות העסקית לחזון ולערכים הארגוניים שלכם.

> איך מזהים צורך אמיתי של הלקוח ונותנים לו מענה מקסימאלי שאפשר ואופטימאלי כשלא.

>מהם 4 סגנונות התקשורת שלך ושל הלקוח שלך ואיך נותנים מענה בהתאם לשונות התקשורתית הבינאישית.

> כיצד לבצע ״סגירת עסקה שירותית״ לשביעות רצון מלאה של הלקוח.

עם מה נצא?
1. תודעת השירות של המנהלים והעובדים תתרחב ותתפתח, ברמה האישית והארגונית.

2. המושג ״שירות״ יתורגם למציאות היומיומית שלכם, בהתאם למוצרים ולשירותים שאתם מספקים ללקוחותיכם.

3. כל המשתתפים יצאו עם מיומנות תקשורתית גבוהה יותר בממשק עם הלקוח.

4. השפעה ישירה גם על איכות השירות הפנים ארגוני באופן אורגני.

06

התקשורת בארגון - התהליך

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

סדנת הנהלה / צוות – TEAM UP

1. מודעות עצמית לתקשורת ולהתנהלות שלי בפורום ההנהלה.
2. עירנות למאפייני התקשורת ול״טיפוסים״ שהם הפרטנרים שסביבי.
3. מודעות לחוזקות וחולשות של כל אחד מחברי הפורום.
4. הבנת הצרכים והמניעים של כל אחד מחברי ההנהלה ואיך לתת להם מענה.
5. עקרונות השת״פ ויצירת שפה משותפת.
6. אומנות הקלירינג – ליצור ניקיון ובהירות כשעובד וכשלא ולצמצם משחקי אגו פוליטיקה ארגונית.

מה אומרים עלי

אודות המרצה: לקחת את התקשורת הבינאישית לספרה אחרת

בוב דילן אמר פעם – "אדם הוא סיפור הצלחה אם הוא קם בבוקר והולך לישון בלילה ובין קימה לשינה עושה את מה שהוא רוצה לעשות." אני מאחל לכולנו בדיוק את זה. לבריאות. השנה אחגוג 20 שנה בעולם האימון והנחיה, בהם נתתי את שירותיי בכל סוגי החברות מכל מגוון הארגונים, הכי משמעותיים ומשפיעים בארץ אבל לא רק.  ובמקביל אני כל הזמן מנגן שר ומופיע עם הלהקה, יוזם ומשתתף בהפקות שונות של רוק ישראלי.

אני שותף ב  ״ייעוץ מרצים״ – ייעוץ ליווי וקידום מרצים בכל שלב. הנחיתי 6 הכשרות מאמנים וליוויתי למעלה מ – 150 מאמנים ויועצים להצלחה עסקית. לסיכום, בשורה אחת – ״פורט על המיתרים״ עם ידע ותוכן חוויתי ואפקטיבי שעושה אימפקט בחיים של אנשים, ארגונים ועסקים. 

איציק לוי מסביר לכם על כל סדנא וסדנא

להרצאות וסדנאות של איציק לוי

הורדת תקציר הרצאות וסדנאות איציק לוי

הרצאות

סדנאות

מתי אתם צריכים אותנו?

לקבלת הצעת מחיר זריזה מחכים לכל הפרטים הבאים:

סדנאות נוספות שיכולות לעניין אותך:

יונתן גל

פודקאסטים הפכו לכלי היעיל, הזמין והנגיש ביותר להעשרת הידע והסקרנות שלנו. עבור יזמים, חברות ועסקים, מדובר בכלי שיווקי אפקטיבי ביותר
הוספה לרשימה שלי הסרה ממהרשימה שלי
1 / 0
דילוג לתוכן