שרון בג
מה הסיפור עם סטוריטלינג? | מה למדתי מאנטנות על מיתוג אישי? | 9 דברים שמותג אישי גרוע ממש טוב בהם
רעיונאית, ממתגת, מספרת סיפורים, "אורזת" רעיונות וכותבת מאז שאני זוכרת את עצמי. מומחית בפיתוח מיתוג אישי ופיתוח מוצרי תוכן.
ההרצאות
מה למדתי מאנטנות על מיתוג אישי?
60 דקות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה
עולם העבודה העתידי כבר ממזמן כאן. אחת התובנות היא שאם אנחנו רוצים לבלוט, להתפתח ולהשפיע – להיות או לא להיות מותג זאת לא שאלה. זאת התשובה.
מה הקשר בין storytelling ומיתוג אישי?
מה המיומנויות הנדרשות כדי לשאת בתואר?
איפה קורה כל הדבר הזה?
כל התשובות וכלים פרקטיים ליישום מיידי בהרצאה משעשעת על נושא רציני, שתעשה לכם חשק לעוף על עצמך ולעשות את מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב.
וגם תשובה לשאלה: מה זה אנטנות?
02
9 דברים שמותג אישי גרוע ממש טוב בהם.
50 דקות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה
פתאום קם אדם ומחליט שהוא רוצה להיות מותג אישי. ככה אמרו לו. ככה הוא מרגיש.
להיות מותג אישי לא דומה בכלל לבנית מותג שהוא מוצר. זה לא רק לעצב לוגו. ולפתוח דפים ברשתות חברתיות.
להיות מותג אישי מבוסס תוכן מחייב לעשות עבודת עומק של מיתוג ופיתוח תוכן.
יעני, WALK THE TALK
בעצם אין דבר מותג גרוע. כמו שאין חצי בהיריון ובפניכם עומדת הבחירה או לעשות את זה כמו שצריך או
לא לעשות את זה בכלל.
אז מאיפה מתחילים?
מה זה אומר להיות מותג תוכן אישי, כזה שיש לו מה להגיד ורוצה להפיץ את בשורתו ברבים?
האם כל אחד יכול להיות מותג אישי?
הרצאה : 50 דקות
ניתן להזמין כסדנה ולהוסיף תרגילים מעשיים. כסדנה עד 15 איש.
11 טעויות נפוצות שאנשים (אחרים) עושים בכתיבת הרצאות.
50 דקות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה
אם יש לכם הרצאה או התחלתם לכתוב אותה (ונתקעתם) או שאתם מתכננים כבר שנים שתהיה לכם כזאת.
ההרצאה הזאת היא בדיוק בשבילכם.
בעידן בו קמנו בבוקר ונדרשנו להיות כוכבי זום (גם אם את מורה לספרות בתיכון) , אנחנו חייבים לדעת אחת ולתמיד את כל האמת מאחורי כתיבת הרצאות משעממות, כדי שלא נהיה אחראיים לכאלה.
למה חייבים לכתוב הרצאה שחור על גבי לבן?
איך להוסיף "בשר" להרצאה שלך?
כמה חזרות מומלץ לעשות?
הרצאה: 50 דקות
הסדנאות
מה הסיפור עם סטוריטלינג?
4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה
מי לא אוהב סיפור טוב? שיקום.
סיפורים זה החיים.
הם מחווטים את המוח שלנו, מרגשים, מחברים בין אנשים, מעוררים השראה וזאת רק ההתחלה.
אבל מה הסיפור עם המילה הזאת נו.. STORYTELLING ?
האם יש ההבדל בין סיפור ל STORYTELLING ?
מה המאפיינים של סיפור טוב?
איך תבניות סיפוריות מעצבות את המציאות שלנו?
סיפורים וSTORYTELLING הן מיומנויות שהופכות להיות הכרחיות במציאות של ימינו. הכרות ויכולת חיבור והרכבה של מרכיבי סיפור , כל סיפור, יכול להעצים כישורים כמו פרזנטציה, הצגה עצמית, הרצאה, פיתוח תוכניות עבודה או כל מוצר תוכן אחר.
- הרצאה 50 דקות
- סדנה מעשית 4 שעות (כולל הפסקה) עד 15 איש בחדר. זום אפשר יותר.
02
סדנת כתיבה לאנשים שלא כותבים
180 דקות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה
סטאטוס בפייסבוק, הודעה בוואצאפ, מיילים בעבודה, פרזנטציה ועוד.
בלי ששמנו לב, פתאום הפכנו כולנו להיות אנשים כותבים (גם אלה שזאת לא בהכרח הפעולה המועדפת עליהם)
כתיבה היא דרך מצוינת לסדר מחשבות, לתכנן תוכניות, לפתח יצירתיות וגם להכיר את עצמנו טוב יותר.
כמו כל מיומנות גם כתיבה היא מיומנות שאפשר לתרגל ולשפר אותה.
אז בלי ניסיון קודם (או עם) אתם מוזמנים לשחק במילים. הנייר סובל הכול כמו שאמר מישהו.
שלוש שעות של תרגילים קצרצרים או ארוכים יותר שיגרמו לכם לכתוב יותר ויותר טוב.
מה אומרים עלי
אודות המרצה:
מלווה אנשים ומותגים שרוצים לעשות את העולם הזה קצת טוב יותר. מאז 2006 אני ברית המילה (כי מילים יוצרות בריתות).
ברית המילה מאפשרת לאנשים ומותגים לספר את הסיפור הייחודי שלהם באמצעות מוצרי תוכן מקוריים.
ברית היא לא רק מילה. היא תפיסת עולם.
מתי אתם צריכים אותנו?
לקבלת הצעת מחיר זריזה מחכים לכל הפרטים הבאים:
