איציק לוי

שפה משותפת | אושר אקספרס | אנחנו שניים – סגנונות התקשורת בזוגיות | זיקוקים במכירות

הוספה לרשימה לשלי הסרה מרשימת מועדפים

מרצה ופרפורמר מומחה לתקשורת בינאישית, סגנונות תקשורת ופסיכולוגיה חיובית, מנחה מופעי תוכן בארגונים, מוביל תהליכי ״בוסט״ לשיפור התקשורת בארגונים.
שימש כ 8 שנים כמנחה ומלווה מאמנים בחברת ״תות תקשורת ותוצאות״, הוביל את תחום האבחון וההשמה וכמנהל פיתוח עסקי של החברה, ומזה 20 שנים מלווה ארגונים, חברות ועסקים לשיפור תוצאות דרך הגברת אפקטיביות והשפעה של מנהלים ושת״פ בתוך צוותים, תוך שימוש ב"מזהה סגנונות תקשורת" https://yourtype.co.il/

 בנוסף, משמש כסולן בהרכבי רוק ישראלי ומשלב בהרצאות ובסדנאות קטעי נגינה ומוסיקה שעושים טוב על הלב.

הרצאות שהן מופע

01

"שפה משותפת״ - התקשורת הבינאישית בארגון

60-90 דקות לבחירתכם | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

מופע הרצאה קליל עם ערך מוסף, שיוצר שפה ארגונית משותפת המסייעת למחוברות ולעבודה האפקטיבית יחד, הרבה אחרי שהוא מסתיים – אחרי זה כולם יתקשרו כבר אחרת..
המופע – מעשיר כמו הרצאה, מצחיק כמו סטנדאפ, מעשי כמו סדנא, מגבש כמו ערב צוות (גם בבוקר או בצהריים..) 
שליטה בכלי ״סגנונות תקשורת״ יוצרת הבנה אמיתית ומודעות מוגברת לתקשורת נכונה יותר עם הסביבה המקצועית והאישית.

מה במופע?
1. מהו הסגנון שלי? איך מזהים  מהו הסגנון של האדם שמולי?
2. איך מתנהלים נכון בשיחה (ישיבה, אחד על אחד, טלפון), איך עובדים בכתב (מייל, ווטסאפ),
3. איך מגבירים שיתוף פעולה, איך משכנעים, איך מרגיעים כשיש כעס או אכזבה?
4. נושאים מותאמים לארגון שלכם, ככל שתבחרו למקד אותי בשיחת ההכנה.
מה מיוחד?
1. שימוש ב״מזהה״ - פלטפורמה דיגיטלית לזיהוי מהיר של סגנונות התקשורת + המידע נשאר בסמארטפון של כל המשתתפים זמין לשימוש לאחר המופע.
2. תגליות מרתקות על הרגלי התקשורת שלנו ושל האדם שמולנו, היוצרות מדי בסיום המופע תקשורת הרבה יותר איכותית ואפקטיבית.

3. תוכן שכולם יהנו לקחת גם הביתה!

02

״אושר אקספרס״ - הגברת האושר בחיים המקצועיים ובכלל

60-90 דקות לבחירתכם | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

מופע קצבי וקליל עם ערך מוסף אמיתי המלמד איך לפעול כדי להיות אדם מאושר יותר עם יותר רווחה וחוסן נפשי! 

המופע מבוסס על מחקרים מהפסיכולוגיה החיובית ומוגש למשתתפים בצורה כיפית ומזמינה ליישום:

1. מהי נוסחת האושר הוודאי - כן כן, יש נוסחה כזו.

2. מהם 10 ה״התערבויות״ = פעולות יזומות בשליטתנו המלאה להגברת האושר בחיינו.
3. איך לנצח את הפחד לפספס (fomo) בחיי היומיום.
4. ואם כבר טיפ, מהו הטיפ האחד הקטן להגברת אושר כבר מהיום!
עם מה תצאו:
1. סט כלים מעשיים בדוקים ומוכחים להגברת האושר והרווחה האישית שלנו.
2. האפשרות ומוטיבציה  לשינוי מיידי אחד שמגביר אושר כבר מהיום!
3. מופע שיוצר בוסט של אנרגיית חיים חיובית ומשמעותיות לחיים.

03

״ואנחנו שניים״ - סגנונות התקשורת בזוגיות שלנו

60-90 דקות לבחירתכם | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

מופע קליל ומעשיר על סגנונות התקשורת בזוגיות שלכם:

 – איזה בני זוג מחזיקים יותר מעמד – דומים או שונים?  

 – איך לריב נכון? (אם לא בשבילכם, תסבירו לשכנים)

 – מהי נוסחת האהבה שתשפר את מערכת היחסים שלכם מיידית? 

אהבה זה הכי חשוב, אך האם זה מספיק כדי שיהיה לנו באמת טוב בזוגיות שלנו? 

הפתרון הינו סביב התקשורת.

במופע תקבלו הסבר אחת ולתמיד למה אתה מתנהג כך ולמה היא ככה! 

כל זאת בשילוב כללי "עשה" ו"אל תעשה" במערכת היחסים שלכם, כן ספציפית שלכם, ואפילו מול הילדים! 

ערב מצחיק וקולח שמגביר הבנה וחיבור, בשילוב שירים מרגשים בליווי הגיטרה והמון אהבה.

מה נלמד:

היכרות עם ה-  type = הטיפוס התקשורתי של שנינו 

כיצד להגביר מודעות עצמית ולקחת אחריות אישית על איכות התקשורת שלנו. 

מהן החוזקות והחולשות הטמונים ב type שלי ושלך ואיך מתנהלים נכון להשגת החיבור הרצוי במערכת היחסים שלנו.

 עם מה תצאו:

כללי "עשה" ו"אל תעשה" במערכת היחסים שלכם, כן ספציפית שלכם!

יכולת אפילו לזהות מהו ה type של כל אחד מהילדים בבית ואיך לתקשר איתם נכון 

הבנה, חיבור, צחוק, שירים מרגשים והמון אהבה.

04

״זיקוקים״ במכירות - הגברת המחוברות של אנשי המכירות לארגון, למוצר והכי חשוב - ללקוח.

60-90 דקות לבחירתכם | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

מופע הרצאה קצבי מלא הומור, מעשיר ומעורר לגישה מעודכנת ולתקשורת אפקטיבית של אנשי המכירות והשירות בחברה שלכם.
תהליך מכירה ושירות הינם בעצם ה״מופע״ שלכם, בו עליכם להופיע במיטבכם: מחוברים לעצמכם, לארגון, למוצר ו – ללקוח שמולכם:

א. מהו סגנון התקשורת שלכם, מהן חוזקותיכם וחולשותיכם באינטראקציה עם הלקוח?
ב. מהו סגנון התקשורת של הלקוח שמולכם, איך נכון לפנות ולתקשר איתו כדי ליצור חיבור אופטימלי?
ג. איך ליצור אמון וביטחון של הלקוח שלכם בכם ובמוצר שלכם, כדי שיישאר לקוח לאורך זמן?
ד. מהם 4 הגורמים ליצירת שביעות רצון גבוהה של הלקוח שלכם והאם הם מתקיימים אצלכם?

ה. דיוק המוטיבציה האישית שלי לייצג את החברה ולמכור את המוצר/שירות הזה?
מיוחד -
1. שימוש ב״המזהה״ למכירות - פלטפורמה דיגיטלית לזיהוי מהיר של הסגנון שלך כאיש.ת מכירות וכן של הלקוח שלך + אוסף של טיפים חשובים בהתנהלות מול כל לקוח.
2. כל המידע נשאר בכף היד - בסמארטפון של כל המשתתפים.
3. למידה מקדימה של איציק את הארגון, ושל תהליך המכירה והתאמת התוכן והכלים למציאות ולשפה שלכם.

סדנאות תקשורת בינאישית ארגונית

01

שפה משותפת

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

תתארו לכם את הארגון שלכם עם תקשורת בינאישית משופרת. 

פריצת הדרך המיידית שלכם, ממש שם.

מה מיוחד?

> אחרי הכנה מקדימה, המפגש ידבר את המציאות שלכם ממש (תרבות, ערכים, ז׳רגון)

> מפגש באנרגיה גבוהה, מעורבות המשתתפים, למידה בשילוב הומור וחיבור 

>תכנים משלימים מתחום ה NLP והפסיכולוגיה החיובית.

> ״המזהה״ הדיגיטלי – לזיהוי סגנונות התקשורת של כולם ואיך לתקשר בכל סיטואציה גם אחרי!

>כל הידע שימושי ורלוונטי לקחת גם הביתה.

מה נלמד?
1.עירנות גבוהה להתנהלות ולתקשורת שלי.

2. זיהוי מהיר של ״הטיפוס״ שמולי תוך שלושה משפטים והתאמת מסרים בהתאם לסגנון.

3. איך לנהל ״סמול טוק״, איך להתנהל בפגישה, איך לשכנע, איך להתכתב, איך להעביר ביקורת ולצאת בשלום, איך לתת מילה טובה וכל זאת בהתאמה לכל סגנון

4. פיצוח ״כאבים״ ואתגרים בארגון בהם נבחר להתמקד.

5. איך ליצור תקשורת איכותית יותר בזוגיות, בהורות, מול חברים.

עם מה נצא?
1.ההבנה מדוע אנשים מתנהגים כפי שהם, כולל הגברת מודעות עצמית.

2. היכולת לצפות איך אנשים יתנהגו ואיך להשפיע עליהם לעשייה בכיוון התוצאות הרצויות.

3.כללי ״עשה ואל תעשה״ בתקשורת הבינאישית בחיי היום יום בארגון, כדי לשפר ביצועים אישיים וצוותים, שירות פנים איכותי ועבודה בין ממשקים.

4. מחוברות. גישת שת״פ בריאה והרבה יותר הבנה הדדית ואפקטיבית.

02

הניצוץ הניהולי

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

המנהל הניצוץ הוא בוסטר של אנרגיה 

נותן שירות לעובדיו ע״י ליווי, חניכה ומשוב,

ומפיק מהעובדים יותר מחוברות,  חדוות עשייה ותפוקות.

מה מיוחד?

1. גישה חדשה: ניהול אנרגיה in ניהול זמן out

2. כלים ל״פיצוח״ מרכיבי אישיות של העובדים במטרה להבין, להתחבר ולהשפיע בצורה היעילה ביותר.

3. בניית דשבורד השפעה וחניכה למנהל על כל אחד מהעובדים

4.התוכן מועבר בהתאמה ל – 4 סגנונות התקשורת של כל הנוכחים למעורבות, הבנה והטמעה מלא

מה נלמד?
> מהו ה-why האישי והניהולי שלי בתפקיד.
> מודל ״הניצוץ״ – שליטה בארבעת המרחבים שיוצרים ומשמרים אנרגיה במנהל ובעובדים.
> מודל types – סגנונות תקשורת & חוזקות & צרכים מוטיבציוניים ונמפה את העובדים בהתאם למודל.
> שגרות הניהול והשפעה – דיוק מבנה ישיבות, סשנים של הדרכות, חניכה אישית, שיחות משוב.
> מודל המשוב החיובי – אימפקט מיטבי על העובד ועל המנהל הממשב (עפ״י גאלופ + ״הראיון המקדם״).
> מתודת GET THINGS DONE – להתנהלות יעילה בזמן, בכל זאת.

עם מה נצא?
1. צמיחה והתפתחות אישית ומקצועית של המנהל.

2. מתודות וכלים פרקטיים חדשים.

3. בוסט של אנרגיה לתוך הצוות אותו המנהל מנהיג וכלים למיקסום הביצועים.

4. חיבור אישי משמעותי של המנהל עם כל אחד ואחת מהצוות, הגברת engagement ושימור העובדים.

03

זיקוקים במכירות

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

בוסט של חיבור אנשי המכירות לעצמם, לחברה, למוצר וללקוחות.

מה מיוחד?

1. מדבר בשפה שלכם – למידה מקדימה של החברה, המוצרים ורמת תפקוד צוות המכירות.

2. תופס את תשומת לב כולם – התוכן מועבר בהתאמה לסגנונות התקשורת של הנוכחים להבנה ויצירת עניין מירבי.

3. הרמה הבאה – דיוק תהליך המכירה (flow, תסריטים שיחה, ניתוח יחסי המרה, עדכון תמריצים).

מה נלמד?
> מהו ה WHY שלי ואיך הוא בא לידי ביטוי בתפקידי כאיש/ת מכירות.

> מהו סוד העמידות מפני ה- ״לא״ ואיך להמשיך ליצור את ״קו ההצלחה״ האישי והצוותי.

> זיהוי ה – type שלי כאיש/ת מכירות (מנועים מוטיבציוניים& חוזקות& סגנון תקשורת) וזיהוי סגנון התקשורת של הלקוח שמולי במטרה ליצור אמון והשפעה מירבית.

> איך לגלות סבלנות וסקרנות אמיתית לזיהוי הצורך אמיתי של הלקוח ולצמצם את הצורך ב״טיפול בהתנגדויות״.

> אומנות ״סגירת עסקה לוגיסטית״ לשיפור יחסי המרה.

> ניהול מידע נכון במערכת CRM, וכיצד לבצע פולואפ אפקטיבי בעל ערך.

עם מה נצא?
1. חיבור רגשי ומנטאלי ורגשי למוצר/שירות ולארגון שלי, גאוות יחידה.

2. אנרגיה חדשה, גיבוש, הגברת engagement ושימור הצוות.

3. מוטיבציה לכבוש יעדים אישיים וצוותיים חדשים.

4. גישה חדשה וחדות גבוהה יותר בתהליך המכירה

04

אושר אקספרס

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

הרווחה והרווח בידיים שלנו.

מה מיוחד?

> מחקרים, סרטונים, ידע עדכני מעולם הפסיכולוגיה החיובית.

> הטיפ האחד של פרופ׳ טל בן שחר להגברת רווחה ואושר מיידי.

> דיבור בגובה העיניים, כלים נגישים לכל אדם, כולל לציניקנים שבינינו.

> נשלב שירים עם הגיטרה שעושים טוב על הלב. תתרגשו.

מה נלמד?
1. מהי נוסחת האושר ואיך מיישמים אותה בדיוק בחיי היומיום בעבודה שלכם ספציפית ובבית.

2. מהן 10 הפעולות הזמינות לכולנו להגברת האושר והרווחה בחיינו.

3. איך לחיות חיים מלאים ב״משמעות״, ב – 5 שלבים פשוטים ליישום.

4. איך לנצח את ה- fomo בחיי היומיום במקצועי ובאישי.

עם מה נצא?
1. חיזוק החוסן הנפשי לתפקוד טוב יותר יותר בתחומי החיים השונים.

2. בחירה אישית של פעולה אחת מגבירת אושר כבר ממחר בבוקר.

3. אנרגיית חיובית, שפה משותפת, גיבוש engagement

4. ההבנה והמוטיבציה איך לקחת את האושר בידיים שלנו.

05

לתת - שירות פנים וחוץ ארגוני

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

בניית מערכות יחסים עסקית וארגונית מבוססי WINWIN

 מול לקוחות חיצוניים ופנימיים.

מה מיוחד?

>נתחיל בלמידת תהליכי השירות המתקיימים אצלכם, מה עובד ומה פחות ונדייק את התוכן בהתאמה אליכם. 

>התוכן מבוסס על מודל מכון גאלופ, שנבדק על פני מיליוני מקבלי שירות.

>העברת התוכן תתבצע בהתאמה לארבעת סגנונות התקשורת של כל נותני השירות.

>התייחסות מיוחדת גם למתן שירות פנים ארגוני.

מה נלמד?
> עקרון השירות – מהי הגישה שעומדת מאחורי מתן שירות איכותי ועקבי.

> מהם 4 ערכי השירות עפ״י גאלופ – ניתוח והתאמה למציאות העסקית לחזון ולערכים הארגוניים שלכם.

> איך מזהים צורך אמיתי של הלקוח ונותנים לו מענה מקסימאלי שאפשר ואופטימאלי כשלא.

>מהם 4 סגנונות התקשורת שלך ושל הלקוח שלך ואיך נותנים מענה בהתאם לשונות התקשורתית הבינאישית.

> כיצד לבצע ״סגירת עסקה שירותית״ לשביעות רצון מלאה של הלקוח.

עם מה נצא?
1. תודעת השירות של המנהלים והעובדים תתרחב ותתפתח, ברמה האישית והארגונית.

2. המושג ״שירות״ יתורגם למציאות היומיומית שלכם, בהתאם למוצרים ולשירותים שאתם מספקים ללקוחותיכם.

3. כל המשתתפים יצאו עם מיומנות תקשורתית גבוהה יותר בממשק עם הלקוח.

4. השפעה ישירה גם על איכות השירות הפנים ארגוני באופן אורגני.

06

התקשורת בארגון - התהליך

2-4 שעות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

סדנת הנהלה / צוות – TEAM UP

1. מודעות עצמית לתקשורת ולהתנהלות שלי בפורום ההנהלה.
2. עירנות למאפייני התקשורת ול״טיפוסים״ שהם הפרטנרים שסביבי.
3. מודעות לחוזקות חולשות של כל אחד מחברי הפורום.
4. הבנת הצרכים המניעים של כל אחד מחברי ההנהלה ואיך לתת להם מענה.
5. עקרונות השת״פ ויצירת שפה משותפת.
6. אומנות הקלירינג – ליצור ניקיון ובהירות כשעובד וכשלא ולצמצם משחקי אגו. פוליטיקה ארגונית.

מה אומרים עלי

אודות המרצה: לקחת את התקשורת הבינאישית לספרה אחרת

בוב דילן אמר פעם – "אדם הוא סיפור הצלחה אם הוא קם בבוקר והולך לישון בלילה ובין קימה לשינה עושה את מה שהוא רוצה לעשות."

אני מאחל לכולנו בדיוק את זה. לבריאות.

השנה אחגוג 20 שנה בעולם האימון והנחיה, בהם ליוותי ואימנתי הנהלות וצוותים לתקשורת בינאישית אפקטיבית, בכל סוגי החברות והארגונים, הכי משמעותיים ומשפיעים בארץ.

 ובמקביל אני כל הזמן מנגן שר ומופיע עם הלהקה, יוזם ומשתתף בהפקות שונות של רוק ישראלי.

אני שותף ב – ״דברא״ ייעוץ ושיווק למרצים בסוכנות הטאלנטים ״רפי עגיב״,

הנחיתי 6 הכשרות מאמנים וליוויתי למעלה מ – 150 מאמנים ויועצים להצלחה עסקית.

איציק לוי במדיה

הורדת תקציר הרצאות וסדנאות איציק לוי 

שפה משותפת

אושר אקספרס

ואנחנו שניים

זיקוקים במכירות

רוצים הצעת מחיר וזמינות?

לקבלת הצעת מחיר זריזה מחכים לכל הפרטים הבאים:

מרצים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן