תודה על הקדשת הזמן למילוי השאלון, נעבור על התשובות בעיון רב.

כמה נקודות חשובות והבהרת ציפיות:

כסוכנות הבונה הרצאות בהתאמה לצרכי לקוחות המשרד ומנהלת מספר מרצים מהשורה הראשונה כבר שני עשורים, אנחנו מקבלים עשרות פניות מידי חודש בחודשו ממרצים או אנשים בדרך לשם.
ישנם שפונים עם רעיון להרצאה, אבל רוב הפונים, הם בעלי הרצאה מוכנה למשנתם המבקשים להצטרף "למאגר המרצים" שלנו / להצטרף לסוכנות מרצים במטרה להגדיל את המכירות של ההרצאה.

אנחנו מבהירים כבר בהתחלה:

1. אנחנו לא מאגר מרצים!
הסוכנות מנהלת מספר מצומצם של טאלנטים מעולם ההרצאות עם ביקוש טבעי שנוצר אחרי שנים רבות של השקעה רבה של שני הצדדים, תוך כדי יישום כל ההמלצות שאנו מעבירים הלאה לכל מרצה השואף להגיע לביקוש אורגני להרצאה שלו.

2. להיות מיוצג בסוכנות מרצים לא שווה – הגדלת מכירות / הגעה ליעדים אוטומטית רק כי הצטרפתם למאגר / סוכנות. יש הרבה עבודה שצריך לעשות וחלק משמעותי ן ממנה היא בצד שלכם!
סוכנות / מאגר מרצים איננה קסם ואין באפשרות אף סוכן ליצור יש מאין, ללא כל המרכיבים שנציין כאן ונוספים.

3. טיפ מאיתנו:

סוכנות או מאגר מרצים שמכבד את עצמו וישקול לצרף אתכם אליו, חייב לצפות בהרצאה כדי להבין כבסיס:
א. איזה מרצה עומד מולו?
ב. האם את/ה מיומנים?
ג. האם יש בידכם את כל עזרי השיווק הבסיסיים ( אריזה מעולה ואטרקטיבית, טריילר / פרומו של ההרצאה, טקסט שיווקי, קומוניקט, תמונות שוס, נכסים דיגיטליים עמודי חברה)
ד. מי הם הלקוחות הרלוונטיים לכם?
ה. מה התמחור הנכון לכם ולקהל היעד שלכם?

מה אנחנו כן:

בעקבות הפניות הרבות וההבנה שגם בקרב סוכנויות המרצים, אין שרות יעוץ / ליווי מסודר למרצים,
הרמנו את הכפפה והחלטנו להנגיש אותו לכל מי שחפץ לקחת את עצמו לשלב הבא.
לקחנו על עצמנו לוודא שיהיו בידיך את כל הכלים להצליח ולקדם את ההרצאה שלך ברמה הגבוהה ביותר ולשביעות רצונך המלאה בצורה עצמאית.
חשוב להבין! הליווי שלך יהיה זהה לאותו ליווי שקיבל כל מרצה מוביל אותו אנו מנהלים.

ייעוץ מרצים:
הליווי שלנו מאפשר לכל מרצה בכל שלב בהתפתחות המקצועית והשיווקית, לבנות מעטפת שלמה שקיימת למרצים המצליחים ביותר.
המטרה היא לשים אותך במקום הנכון לך בדיוק מירבי ברמת התוכן, ההגשה, השיווק ודרך ההתנהלות.

כדי שנוכל לעבוד יחד ולתת לך שרות, חשוב להכיר את הפלטפורמה של ייעוץ המרצים , אם טרם נכנסת לדף, זה חשוב להבנה שלך
את התחום והמקצועיות שבה אנחנו מטפלים בנושא https://www.rafiagiv.co.il/he/ייעוץ-למרצים

בתהליך מסודר בו נעמיד את כל המרכיבים של ההרצאה + השיווק, אותו אנו נוביל בעזרת הצוות המקצועי שלנו (רובם ככולם מוצגים באתר – האנשים הרלוונטיים לך יוצמדו אליך),
התהליך מתפרש על פני מספר חודשים, ראשית כי הוא מכיל מגוון של פעולות כפי שפרטנו מעלה ושנית כי הוא תלוי בקצב העבודה שלך ובהעמדת תקציב ייחודי לעניין.
בסיומו, נעמיד אותך על רגליים איתנות, עם כל הנכסים הנדרשים לעצמאות מלאה ללא תלות בסוכנות המרצים שלנו או אחרת
כך שניתן יהיה לנוע באופן עצמאי ואחראי לעבר יעדי היקף ההרצאות המתאים לך.
פניה שלך לסוכנות מרצים לאחר תהליך תשפר את הסיכויים שלך להיכנס בדלת הראשית בעשרות מונים.

אלו הם היסודות של כל הרצאה וכל מרצה:

הרצאה מעולה דורשת:
תוכן מעניין המותאם לקהלי היעד שאליהם מכוונים
הגשה מדויקת של התוכן, מותאמת לחוזקות שלך
מצגת ואריזה חזקה המלווה את ההרצאה
שיווק מנצח זה אומר:
נוכחות קבועה וחזרתית ברשתות החברתיות
אתר / דף נחיתה המייצג אותך נאמנה
טריילר (וידאו) שמלמד את הלקוח, מי אתם בדקה אחת.
טקסט שיווקי – קומוניקט ברור על ההרצאה
קידום בגוגל או פלטפורמות אחרות
כניסה לעולם הפודקאסטים והוידיאוקאסטים
כניסה לעולם הפאנלים / הרצאות פתוחות / כנסים
יצירת שת"פים עם פלטפורמות שידור

אחרי הבהרת הציפיות הזו, נשמח לשמוע ממך אם יש ענין ונכונות לצאת לדרך,
חשוב לנו להבהיר שמרצה שיעבור את התהליך המלא וכן נזהה שהתוכן שלו מתאים להיות מיוצג בסוכנות, נשמח לשלבו אצלנו, אבל אין זה מבטיח היקף הרצאות כלשהו, בסופו של דבר, הביקוש הטבעי המבוסס על כל האלמנטים שפרטנו מעלה, הוא שיקבע את מידת ההיתכנות להרצאה שלך בשוק.

אם כן – ניצור איתך קשר במיידי לקביעת פגישה ראשונית המותאמת בדיוק למקום שבו התהליך שלך נמצא

ממתינים לתשובתך

איתך,
רפי עגיב ואיציק לוי

דילוג לתוכן