נקודת ההתחלה היא לצפות בהרצאה שיצרתם ולהבין:
איך אתם עומדים מול קהל?
איך ההרצאה ?
איך המצגת?
מי קהל היעד?
הסימולציה הראשונה היא המפתח להגדרת הסטטוס של המרצה וההרצאה ותהליך המשך שיידרש בהתאמה אליו/ה. בין השאר:
תיעוד ההרצאה, איסוף משובים מהקהל, ניתוח התוכן, הסטוריטלינג,איך אתם מתקשרים עם הקהל, אפיון קהלי יעד ותמחור, בניית תוכנית עבודה לסגירת הפערים
הסטוריטלינג, הוא הליבה של תהליך הליווי.
על התסריט / עריכת התסריט יתבססו כל תהליכי ההמשך עד השקת ההרצאה.
כתיבה או עריכה של הרצאה / סדנא / מוצר תוכן דורשת מיומנות, תחקיר, יכולת הקשבה ובניית מתווה עלילה נכון עבורכם.
צריך להתאים למרצה את הסטוריטלר המתאים ביותר בהתאם למבנה האישיות, היכולת שלך לתרום בכתיבת המוצר, עולם התוכן שלך וחיבור נכון בין שני אנשים שיצאו לתהליך עבודה משותף עבור התוצאה הטובה ביותר.
יצירת בסיס לשפה גרפית / עריכת הקיים, שתגדיר אתכם ואת התוכן שלכם במרחב הדיגיטלי ובמצגת שתלווה אתכם בכל מפגש עם לקוח חדש.
יש לכם מיתוג אישי?
השקעתם במיתוג אישי שמבדל אתכם ממרצים אחרים?
מיתוג אישי – "אריזה" דורשת חשיבה, תכנון וקריאייטיב שמחבר את כל הנקודות בינכם, לתוכן שלכם ולמראה שלו.
מיתוג נכון ילווה אתכם שנים רבות ויכול לעשות את כל ההבדל בין לקוח שהזמין אתכם לכזה שבחר מרצה אחר ש"תפס לו את העין".
למיתוגים נבחרים, הקליקו על מרצים שליווינו
מרגע שתסריט ההרצאה החדש / המחודש עומד והמצגת החדשה מוכנה, חובת ההוכחה היא עליכם המרצים למצות את המיטב מעצמכם ולשלוט במלל ובאופן העברת ההרצאה בצורה הכי קרובה למושלמת!
התרגולים מתחילים בלמידה בעל פה של התוכן , סנכרון מלא עם השקפים (אם יש), שליטה בקצב ההרצאה, מינון נכון במידע, בדרמה ובהומור, הכל בהתבסס על התוכן שלכם ועל האותנטיות והחוזקות שלכם.
נסכם בשעה טובה ומוצלחת את כל העבודה שהושקעה בכתיבה, עריכה, יצירת המיתוג, האריזה, המצגת המעודכנת בסימולציה להרצאה ולכל מרכיבי העבודה.
נעשה מקצה שיפורים אחרון ונוכל להתקדם הלאה לשלב הבא – קידום ושיווק ההרצאה במרחב הדיגיטלי ושיווק ישיר ללקוחות.
אין כמו מראה עיניים הממחיש את התוכן שלכם ואת המרצים שאתם.
קטעי הוידאו מתוך ההרצאה.ות המציגים אתכם כפי שאתם, הם "הוכחה" קיימת לעובדה שאתם לא מרצים "על הנייר", אתם אכן עומדים מול קהל, מרצים ונראים כמו הדבר האמיתי!
תיעוד מרצה בסביבת הרצאה יוצר ללקוח הפוטנציאלי מרחב להכיר, להתרשם ולבחור בכם בלי להתאמץ ולחפש תאריך וזמן לבוא לראותכם פיזית.
קטעי הוידאו יילקחו מהרצאות מצולמות הקיימות אצלכם וכן מחומרים חדשים שנעודד אתכם להפיק. בעזרת עריכה שתכלול את התוכן והאריזה הגרפית שיצרנו בתהליך, נעשה עוד צעד קדימה.
להיות חלק מסוכנות מרצים מוערכת היא השאיפה של כל מרצה.
זירת המרצים היא בית להרבה מרצים מבוקשים עם רזומה ומרצים חדשים אשר עברו ליווי ורוצים להתקדם במרחב ההרצאות. לזירת המרצים מבית דברא יש בסיס לקוחות קיים המחפש תכנים חדשים ומומלצים כל הזמן. והמשמעות היא הגדלת סיכויי העבודה שלכם בעשרות מונים.
כדי לעלות לזירת המרצים, יש לא מעט עבודה לעשות:
צריך לארוז את כל החומרים הרלוונטיים שיציגו אתכם ואת ההרצאה שלכם במיטבה בעמוד מרצה ראוי.
העמוד כולל – שם ההרצאה, תקציר אודותיכם ואודות הרצאה, תמונות סטילס מהרצאות , קטעי וידאו מייצגים וטריילר שיווקי אם יש, משובים מלקוחות עבר,
בקיצור, כל מה שלקוח צריך לראות ולשמוע כדי להבין שאתם הבחירה המדוייקת עבורו ולהזמין את ההרצאה.
ואת הנ"ל צריך לעדכן כל הזמן.
ללא "נוכחות מרצה" מתמשכת ברשתות החברתיות ובדיגיטל, הסיכוי שלקוח יגיע דווקא אליכם הוא מאוד מאוד קטן.
הבולטות של ההרצאה וה"אני מאמין" שלכם בכל פלטפורמה בה אתם נמצאים קריטית כדי לקדם את השיווק שלכם.
נדריך אתכם איך להשאיר "עקבות" בכל החזיתות ולייצר נוכחות מרצה ובעיקר למצב אתכם כמרצים מנוסים ורציניים. הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות חייבת להיות מצד אחד אותנטית ומצד שני פוגשת את צרכי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, מבוססת על שיטת עבודה ושמירה על עקביות ונוכחות קבועה בתודעה.
עכשיו כשההרצאה מוכנה, יש לכם עמוד מרצה מדוגם ואתם מרצים עובדים, צריך להראות אותה, להראות אתכם, לספר סיפור בפחות מ 60 שניות!
הטריילר – אמציע השיווק היעיל ביותר, יספר את הסיפור שלכם ויתן ללקוח הצצה מרגשת לעולם התוכן שלכם לתובנות שלכם ולתועלת שאתם תביאו במפגש עם עובדי החברה ומנהליה.
הטריילר יכול להיות ההבדל בין הבחירה של לקוח בכם, או במרצה אחר.
הקליקו על טריילרים לכדי לצפות בדוגמאות
בתום "בדיקת חומרים" איסוף המשובים והבנת החוסרים, נמליץ על ההשלמות הנדרשות כולל עלויות של הספקים שיידרשו לאישורכם.
ליווי והקמת דף תוכן ראשי בזירת המרצים – 3000 ש״ח + מע״מ כולל עד 2 סבבי תיקונים, ליווי של כל צוות זירת המרצים מבית דברא לשנה. (העלות הנ"ל תקוזז מההרצאה הראשונה שתיסגר על ידי זירת המרצים)
– העלות כוללת תיעוד ההרצאה בוידיאו שישמש כבסיס להצגת המרצה וההרצאה לעולם.
דף תוכן נוסף – 1200 ש״ח + מע״מ כולל עד 2 סבבי תיקונים (העלות הנ"ל תקוזז מהרצאה נוספת שתיסגר על ידי זירת המרצים )
ההצטרפות לזירת המרצים הינה לתקופה של שנה וכוללת:
– נוכחות בזירה עם המרצים המובילים בישראל
– קבלת שירותי הבוקינג במשרד: טיפול בפניות, סגירה מול לקוחות, תיאומים טכניים ולוגיסטיים, גבייה מהלקוח והעברת התשלום אליך בקיזוז 20% עמלת הבוקינג של זירת המרצים.
– הכוונת לקוחות למוצר התוכן שלך ע״י צוות הבוקינג.
– ליווי בפתיחת קופות למכירת כרטיסים בהרצאות הרלוונטיות לקהל הרחב
– העלאת חומרים מצולמים + פידבקים לאחר הרצאות נבחרות לייצור תוכן שיווקי ברשתות (שלנו ושלך).
– הופעה ברשימות התפוצה של זירת המרצים.
– חשיפה במדיה תקשורתית אפשרית בהתאם לרלוונטיות התוכן שלך.
– נוכחות ברשתות החברתיות של זירת המרצים ו״דברא״ – פייסבוק, לינקדאין, אינסטרגם והכוונה על הפעילות הרשתית העצמאית שלך.
– אין חובת בלעדיות לזירת המרצים במידה ויש רצון לעבודה עם ממשקים נוספים או עצמאית.
בתום השנה הראשונה , בהנחה שנחווה שביעות רצון הדדית, ניתן יהיה להמשיך בעבודה המשותפת לתקופות מתחדשות של שנה, בעלות שנתית של 3000 ש"ח + מע"מ (שתקוזז מההכנסה עבור הרצאות שזירת המרצים תסגור לך.)
רחוב האסיף 42, בנימינה 3054322
טל. 077-7140000
תכנון ובניית אתר – שחר פריד ורפי עגיב
© 2024 All Rights Reserved.