האבולוציה

רפי עגיב
סוכן ומנהל טאלנטים משנת 1995 ומנהל מרצים משנת 2005

בשנת 2005 יצר קשר עם אריק זאבי (מייוצג של המשרד משנת 2000) הלקוח הראשון שלנו מעולם ההרצאות ושאל אותו "האם יש לך הרצאה?"

זאבי ענה "לא"

הלקוח המשיך ושאל "נראה לך שתוכל להעביר הרצאה לעובדים שלנו?"

אריק לא היסס וענה "כן"

ההרצאה הייתה לחברת קומברס שהטיסה את אריק למיקום הכנס בחו"ל. לראשונה בחייו,  מצא את עצמו זאבי עומד מול קהל ומרצה להם באנגלית!
ואני אומר לכם מתוך עדות אישית, היה זה אחד הארועים המלחיצים בחייו של זאבי כספורטאי תחרותי.
זאבי  גייס את שני אחיו הסטרטפיסטים. דני ורוני – ג'ודוקות מצליחים בזכות עצמם.
הם העבירו לידיו שני מחקרים על הקשר בין ג'ודו לעולם העסקים כדי לעזור לו לרקוח הרצאה לא קיימת.
זאבי תמלל והכין בעצמו תסריט הרצאה  – אותה הרצאה שרצה עד עצם היום הזה בהצלחה חסרת תקדים.

זאבי, עם הרבה זיעה קרה, עמד במשימה בכבוד ואפילו הפתיע את עצמו.

אחרי ההרצאה הגיעו המשובים, אחרי המשובים הגיעו ביקושים נוספים להרצאות של זאבי שלא תכנן בכלל את הערוץ החדש שהתפתח בחייו.

הארוע  שתארתי היה ה"טריגר" מאחרי הקמתו של תחום חדש של התמקצעות שאולצתי לשלוט בו,כדי לתת לאריק זאבי המרצה, שרות הולם ומכבד ומצד שני שרות הולם ללקוחות החדשים שלו. 

במהלך השנים הבאות, זאבי הלך והשתפר מהרצאה להרצאה תוך שהוא חוקר את הקהלים מולם הוא עמד ולומד לגשת לכל לקוח אחרת ובהתאמה מלאה.
הביקוש להרצאות של זאבי הלך וגדל, היומן המורכב שלו עבר לניהול שלנו כדי להצליח לשבץ הרצאות בלו"ז הקשוח שלו ויום  בהיר אחד נשאלתי שאלת לקוח סטנדרטית:

לקוח: "זאבי פנוי להרצאה בתאריך….?"

אני: "לצערי הוא במחנה אימונים בחו"ל בתאריך הנ"ל"

הלקוח המשיך ושאל:

לקוח: "יש לך מרצה אחר להציע לי? "

מצאתי את עצמי עומד לראשונה מול לקוח ואומר לו:

"לצערי אין לי אופציה של מרצה אחר להציע לך" 

ואז זה היכה בי.

"אני לא יכול להרשות לעצמי שלא לתת ללקוח שלי שרות ולהשאיר אותו אצלנו.
אני חייב אופציות נוספות של מרצים כגיבוי, כנטוורק, כהרצאה נוספת ללקוח חוזר" ומכאן לא הסתכלתי שוב לאחור (:

מחלקת "ניהול מרצים" נולדה ואליה הצטרפו מרצים מהשורה הראשונה שהיו זקוקים לניהול 360.
בחלוף השנים למדתי לזהות את צרכי מעגל הלקוחות שלנו שהלך וגדל והתחלנו לפתח הרצאות וסדנאות מותאמות לטאלנטים שנבחרו בקפידה.

"בקרת איכות מוצר" חרוטה על דגלנו – אין הרצאה או סדנא שלא עוברת תהליך ליווי מלא וסימולציה מסכמת, לפני הלקוח המשלם הראשון.

במהלך השנים ואחרי עשרות בדיקות, פיילוטים וטסטים  אספתי אנשי מקצוע מעולים, שנתנו לי ולמרצים שרות מעולה והפכו לחלק בלתי נפרד
מהתמיכה בכל אספקט משגרת העבודה היום יומית של הצוות.

הידע והנסיון שנרכשו מועברים כאן אליכם.

רפי עגיב

דילוג לתוכן