פגישות יעוץ

דברא - פגישת סטרטר

סטרטר – סימולציה

איך המיומנות שלכם בלספר סיפור?
האם בדקתם את איכות "המוצר שלכם" לפני שיצאתם לדרך ללקוח הראשון /אחרי מספר הרצאות? 
אתם מרצים מיומנים עם ביקוש  ורוצים לדייק את ההרצאה, המסרים, המצגת? 
בפגישת סימולציה תקבלו משוב ב LIVE מאנשים עם ניסיון עשיר  ואכפתיות אמיתית להצלחה שלכם.
במהלך הפגישה  בפנינו עשר דקות  מתוך ההרצאה בזום.  
בתום הפגישה  תצאו עם הבנה ברורה יותר של הסטטוס הנוכחי שלכם כמרצים ומה ידרש מכם כדי להתקדם לשלב הבא.

על מה נדבר בפגישה:

הכרות עם קהל הלקוחות השונים והנגזרת הכלכלית של כל אחד מהם. 
טיפים וכלים בסיסיים לשיווק עצמי, תוך שימוש יעיל ואפקטיבי בנכסים הדיגיטליים שברשותכם,  והכרות עם הפלטפורמות החשובות במרחב.
צעדים ראשונים להטמעת הרצאה חדשה במרחב  ומה נדרש כדי להפוך אותה לקריירה ארוכת שנים. 

דרך העברת ההרצאה ואופן העמידה מול קהל
דיוק מבנה ההרצאה ושם ההרצאה ביחס לתוכן.
ניתוח תוכן ההרצאה והתובנות המרכזיות שהיא מעלה.
ניתוח המצגת – מבנה, נראות וטיימינג.
קהל היעד האורגני שלכם כיום ודיוקו לאחר האזנה להרצאה.
דרכים להנגשת ההרצאה לקהלים נוספים ומהן ההשלמות וההתאמות הדרושות בתוכן ובדרך ההעברה.
מה הבידול שלך? ומה צריך לעשות כדי להבליט את המוצר שלך מהרצאות דומות שקיימות במרחב.
הגדרת יעדים – איך תראה הצלחה שאליה אתם שואפים עם ההרצאה שלכם והשפעת על הפעילות העסקית בכללותה (אם קיימת). 

עם מה תצאו מהפגישה – ריכוז ההמלצות ופידבק מדוייק ומפורט + סט משימות והמלצות ליישום

אורך הפגישה – שעה ב ZOOM

דברא - פגישת בוסט

BOOST – כללי
יש לכם הרצאה שרצה, אך אין לכם מספיק לקוחות? 
אתם רוצים להגיע לקהלים חדשים?
רוצים לבחון את התמחור שלכם ולדייק אותו למול מה שקורה בשוק?
חשוב לכם להכיר דרכי שיווק חדשות? 
אתם רוצים ללמוד לעשות זאת נכון כדי להגדיל את כמות ההרצאות שלכם מדי חודש?

בפגישת בוסט תקבלו את כל הכלים שיעזרו לכם לממש את הפוטנציאל העסקי של ההרצאה שלכם.

על מה נדבר בפגישה:

ניתוח המצב הקיים מבחינת תמחור, היקף פעילות והכנסה, קהלי יעד.
בחינת קהלי יעד חדשים, התאמת התכנים ותמחורם בהתאם.
בחינת הנוכחות הדיגיטלית הקיימת וההתנהלות ברשתות החברתיות, עדכון והתחדשות בהתאם לקהלי היעד הקיימים והחדשים.
ניתוח ודגשים מקצועיים לכלים השיווקים הנוספים שברשותכם  – טקסט שיווקי, דף נחיתה, פרומו, תמונות ועוד.
בחינת פעולות שיווקיות חדשות אוף ליין – פיילוטים, הרצאות פתוחות לקהל הרחב, חשיפה, שת״פים ועוד.

עם מה תצאו מהפגישה – מסמך מרכז ומסודר שינחה ויניע אתכם לפעולות המדויקות ביותר עבורכם.

אורך הפגישה – שעה וחצי.

דברא - פגישת בוסט

BOOST – סדר ארגוני

אם יש לכם הרצאה, סימן שיש לכם ידע עם יתרון יחסי.
עסק יציב ומצליח מבוסס על סדר, מיקוד ודיוק של תהליכים.
האם המוצרים והשירותים איכותיים?
תהליכי המכירה והשירות עובדים היטב?
שיטות העבודה עקביות?
היעדים והמטרות ברורים לכם?

במידה ולא – צריך לעשות כאן סדר על בסיס סקר מקדים לתהליך.

על מה  נעבוד:

ניתוח הפערים
בין מצב קיים למצב הרצוי
טיפול וארגון בכל המרחבים הלא ברורים / מבולגנים בעסק
זיהוי צרכי כ״א, ספקים והתאמה לפעילות העסקית
אופטימיזציה של תהליך המכירה והשירות
שימור והרחבת מעגל הלקוחות
הבנת מיקוד ההרצאה בתוך המשפך השיווקי

עם מה נצא מהתהליך:
שיפור בתהליכי העבודה ושיפור בתוצאות העסקיות בהתאמה.
בהירות, זרימה, ביטחון בפעילות העסקית.

משך התהליך – חודש ימים (אופציה לחודש נוסף בהתאם לצורך)

מבנה התהליך – פגישות עבודה פרונטאליות + מרחוק + ליווי שוטף

דברא - פגישת בוסט

BOOST – עמידה מול קהל
אם יש לכם הרצאה, סימן שיש לכם ידע עם יתרון יחסי.
עסק יציב ומצליח מבוסס על סדר, מיקוד ודיוק של תהליכים.
יש לכם הרצאה, אחרי תהליך סטוריטלינג מדויק ומדהים.
הכל כבר יושב לכם, אתם זוכרים את ההרצאה בעל פה, אבל ההגשה, עדיין לא שם
אתם מרגישים שאתם לא מצליחים לגעת בקהל ועדיין לא בטוחים בעצמכם.
איך להעביר את התוכן שלך עם טעם של עוד

איך להלהיב
איך לסקרן,
איך להרגיש /את.ה בביטוי עצמי מלא
כיצד להשתמש בחוזקות ובחולשות שלך ופשוט לגעת בקהל שלך

 על מה נעבוד:

הכלים הטבעיים אותנטיים הקיימים בך – כולל איך לרתום את הקהל דרך החולשה שלך .
ארגז כלים בהפעלת הקהל – גירוי תגובה והתמודדות עם מצבים מפתיעים בהרצאה
שימוש בהומור – עצמי ועל הקהל / קהלי יעד אחרים
דרכים לתקשר לכל הסגנונות וסוגי ההקשבה של הקהל שלך
איך להתמודד נכון עם שאלות בזמן / בסיום ההרצאה

עם מה נצא: ביטחון, הבנה
ומוטיבציה לכבוש כל במה וכל קהל.

אורך הפגישה – שעה וחצי

דברא - פגישת סימולציה

איך המיומנות שלכם בלספר סיפור?
האם בדקתם את איכות "המוצר שלכם" לפני שיצאתם לדרך ללקוח הראשון? 
אתם מרצים מיומנים עם ביקוש  ורוצים לדייק את ההרצאה, המסרים, המצגת? 
בפגישת סימולציה תקבלו משוב ב LIVE מאנשים עם ניסיון עשיר  ואכפתיות אמיתית להצלחה שלכם.

על מה נדבר בסימולציה:

דרך העברת ההרצאה ואופן העמידה מול קהל
דיוק מבנה ההרצאה ושם ההרצאה ביחס לתוכן.
ניתוח תוכן ההרצאה והתובנות המרכזיות שהיא מעלה.
ניתוח המצגת – מבנה, נראות וטיימינג.
קהל היעד האורגני שלכם כיום ודיוקו לאחר האזנה להרצאה.
דרכים להנגשת ההרצאה לקהלים נוספים ומהן ההשלמות וההתאמות הדרושות בתוכן ובדרך ההעברה.
מה הבידול שלך? ומה צריך לעשות כדי להבליט את המוצר שלך מהרצאות דומות שקיימות במרחב.
ניתוח הכלים השיווקים בהם השתמשתם עד כה, רענון והתאמה מחדש להשגת תוצאות חדשות.
הגדרת יעדים – איך תראה הצלחה שאליה אתם שואפים עם ההרצאה שלכם והשפעת על הפעילות העסקית בכללותה (אם קיימת). 

עם מה תצאו מהפגישה – ריכוז ההמלצות ופידבק מדוייק ומפורט + סט משימות והמלצות ליישום

אורך הפגישה – שעתיים 

דברא - פגישת מיתוג

יש לכם מיתוג אישי?
השקעתם במיתוג אישי שמבדל אתכם  ממרצים אחרים?
מיתוג אישי – "אריזה"  דורשת  חשיבה, תכנון וקריאייטיב שמחבר את כל הנקודות בינכם, לתוכן שלכם ולמראה שלו.
מיתוג נכון ילווה אתכם שנים רבות ויכול לעשות את כל ההבדל בין לקוח שהזמין אתכם לכזה שבחר מרצה אחר ש"תפס לו את העין".
הפגישה תתקיים עם אשת מיתוג מעולה אפשר לומר – נדירה!  שלקח לנו שנים רבות לאתר ולמצוא.
עם ניסיון בעשרות מיתוגים ויכולת התאמה אישית גבוהה, לא תוכלו לטעות 

על מה נדבר בפגישה:

הכרות מקדימה עם התוכן.
ניתוח שפה גראפית קיימת.
הכרות עם הצרכים שלך – מצגת, דף נחיתה, אתר, פרסומים בעמודי חברה.
מיקוד קהל היעד "למי התוכן צריך לפנות?
פיצוח כיווני קריאייטיב 
הפונט הנכון לנוכחות דיגיטלית ובולטות ברשתות החברתיות.

אורך הפגישה – שעה.

דברא - פגישת סטוריטלינג

כתיבה או עריכה של הרצאה / סדנא / מוצר תוכן דורשת מיומנות, תחקיר, יכולת הקשבה ובניית מתווה עלילה נכון עבורכם.
צריך להתאים לכל אחד את הסטוריטלר המתאים לו ביותר בהתאם למבנה האישיות, היכולת שלך לתרום בכתיבת המוצר, עולם התוכן שלך וחיבור נכון בין שני אנשים שיצאו לתהליך עבודה משותף

על מה נדבר בפגישות:

בשלב המקדים לפגישה, העברת חומרים מקיפה ככול האפשר עבור קריאה, צפייה, תחקיר.
הערכה של מספר הפגישות שידרשו להשלמת הכתיבה
בניית /עריכת מבנה
בניית קווים מנחים לתסריט והזרימה
כתיבת התסריט
פרוק לכותרות ושקופיות
הגשת מסמך שיכלול תסריט מלא והכנה לאריזה. 

אורך הפגישה – שעתיים עד שלוש (בהתאמה לסטוריטלר).

דברא - פגישת קידום

קמפיין שיווק עצמי הוא MUST לנוכחות שלכם ברשת.
אם תרצו להתקיים שלא לומר לבלוט בין אלפי נותני שרות דומה שמקדמים את עצמם, תהיו חייבים בשלב ראשון לייצר קמפיין קידום בגוגל המותאם אליכם אישית.
תשקיעו תקציב חודשי  שייצר לכם חשיפה ללקוחות פוטנציאלים, לידים של לקוחות הרוצים להזמין את הרצאה מתחום התוכן שלכם אך לא מודעים לעובדה שאתם קיימים

על מה נדבר בפגישה:

אפיון התוכן ומילות החיפוש
אפיון הלקוחות ותחומי עניין
​זיהוי קהלים חדשים
בדיקת החומרים הקיימים ל אפשרויות קידום נופות ברשת
קבלת הצעת מחיר להרמת הקמפיין

אורך הפגישה – שעה וחצי 

דברא - פגישת טריילר

אחת השאלות הראשונות שאני שואל מרצה היא:
"האם יש לך תיעוד וידיאו איכותי של ההרצאה שלך?
התשובה ברוב המקרים להפתעתי היא "לא"

 

על מה נדבר בפגישה

טריילר תדמיתי או שיווקי? , גם וגם? בהתאמה לצרכים של כל מרצה
השארת "עקבות מרצה " ברשתות החברתיות
בחירת חומרים  עבור הטריילר והרשתות החברתיות
עורך וידיאו – יצטרף לפגישה בהתאם לצרכים של המרצה

אורך הפגישה – שעה וחצי 

דברא - מכירת כרטיסים

הרצאות פתוחות לקהל הרחב הן אחד הכלים החשובים ביותר להיחשף ולצבור קהלים חדשים, לבדוק את עצמך בשטח על מיטב הבמות בישראל המארחות מרצים.
מאוד ירגש אתכם לגלות,  שעשרות אנשים יקנו כרטיס ויגיעו במיוחד לשמוע אתכם.
הקמפיין שירוץ כדי לקדם את מכירת הכרטיסים הוא למעשה קמפיין מעולה שעל הדרך חושף את ההרצאה והתוכן שלכם ללקוחות חדשים.
 

על מה נדבר בהדרכה:

איך עושים את זה לבד?
איך פותחים קופה ומתחילים?
מי הם המארחים והבמות הטובות ביותר?
איזה פלטפורמות אונליין הכי נכונות לכם?
איך לשווק את ההרצאה לקהל הרחב?
איך לקחת משובים בתום ההרצאה?


אורך מפגש – שעה ב ZOOM

דברא - איך מרצים נכון בזום

על מה נדבר בהדרכה:

חווית משתמש ללקוח בזום (אפשר לשנות מתווה לפי דגשים / צרכים שלך)
תפעול zoom
בניית רקע / קיר וירטואלי = ״משרד״ = סביבת עבודה נכונה
זוויות צילום ותאורה נכונה
תקשורת חזותית, שפת גוף, הופעה
התאמת המצגת לעבודה בזום
שילוב מצגת לסירוגין ושיתוף מסך
עבודה עם צ׳ט / פויינטר 
טיפים טכניים ושירותיים מתוך ניסיון בעבודה עם zoom ‏ 


אורך מפגש – שעה וחצי 

דברא - פגישת עמידה מול קהל

איך אתם עומדים מול קהל?
האם אתם בטוחים שאתם עומדים מול הקהל שלכם  נכון ומדוייק להם ולכם?
האם אתם "תופסים את הקהל שלכם"?

על מה נדבר בהדרכה:

חוויה רצויה של הקהל 
דגשים לעמידה מול קהל
שמירה על קשב
דיוק שפת הגוף שלך
תקשורת חזותית
הופעה מול קהל
לבוש נכון

התאמה של שפת הגוף לקהלים שונים ‏ 

אורך מפגש – שעה וחצי 

דברא - פגישה עם מרצה בעל נסיון רב

פגישה עם מרצה מהשורה הראשונה עם רקורד הרצאות מוכח ועצום,  יכול לתרום לכם הרבה מאוד מנסיונו בכל היבט של עבודת המרצה.
תוכלו להיפגש עם אחד מהשמות הגדולים  המעביר מאות הרצאות בשנה ולהבין מהשטח – איך הדברים עובדים.

תוכלו להכין רשימת שאלות והמלצות ולקבל תשובות לכל שאלה שתעלה לכם.

על מה נדבר בפגישה:

כל מה שרציתם לשאול ולא היה את מי (:

אורך מפגש – שעה וחצי 

דברא - פגישת פודקאסט

פודקאסטים הפכו לכלי היעיל, הזמין והנגיש ביותר להעשרת הידע והסקרנות שלנו: אנו מאזינים להם בנסיעה ברכב, בחופשה, בטיולים ותוך כדי פעילות ספורטיבית – האזנה לפודקאסט משתלבת בנוחות תוך כדי העיסוקים והפעילויות השגרתיות היומיומיות שלנו בבית, ועל הדרך אנו זוכים להחכים, ללמוד ולהעשיר את הידע ואת הסקרנות שלנו במגוון רחב של תחומים, כמו היסטוריה, כלכלה, טכנולוגיה ועוד.
"אודיו און דימנד"– הנטפליקס של הרדיו,  חווה הצלחה מטאורית בשנים האחרונות, כאשר מיליוני מאזינים חדשים ברחבי העולם מגלים את המדיום בכל שנה.
ואצלנו, למרות שמדובר בענף בחיתוליו, כבר אפשר לומר שכשליש מהישראלים מאזינים לפודקאסטים (סקר בזק, 2019)

רבים משווים את המהפכה הנוכחית לטרנד הבלוגים של תחילת שנות האלפיים.

עבור יזמים, עסקים קטנים, ועמותות – מדובר בכלי שיווקי אפקטיבי, המאפשר לעסוק ולהתעמק בתחומי נישה ייחודיים וספציפיים, ולהעביר לקהל המדויק ביותר את התוכן המדויק ביותר.

הכל מוצע למאזין בחינם, ללא עלות, ולהאזנה חופשית לא הגבלה.

הפקת פודקאסטים יכולה להיות פשוטה מאוד – זו תקשורת של "עשה זאת בעצמך": כל מה שצריך זה מיקרופון או שניים, לפטופ, ואתם באוויר!
הפגישה תערך עם אחד מיוצרי הפודקאסטים המובילים בישראל.

על מה נדבר בהדרכה:
עשרת הדברות ליצירת תוכן שמע משובח ואמנות הראיון – תחקיר, כתיבה וביצוע
הפצה ושיווק – איך דואגים שכל העולם ישמע אתכם?
איך עושים את זה לבד (בלי למכור כליה)?
יריית פתיחה לפרויקט אישי שניתן לקחת קדימה. 

המפגש הוא פרונטלי או בZOOM

אורך מפגש – שעה

הזמינו פגישה

דילוג לתוכן