אתם בלינקדאין?
מכירים?
כל מרצה פעיל או בדרך לשם, שואל אותי לרוב את השאלה השחוקה "אתם עושים שיווק?" ואני שואל אתכם חזרה:
אתם בטוחים שייצרתם לכם נוכחות דיגיטלית איכותית ומבודלת?
שתשאיר אתכם רלוונטיים?
שתגיע לקהל היעד שלכם?
מי קהל היעד שלכם?
אני אגע בכל אספקט שיווק בהרחבה בהמשך, היום אגע בלינקדאין.
לינקדאין היא רשת חברתית מקוונת שנועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה ולמציאת מקום העבודה הבא שלך אם רק תרצה ש HEAD HUNTERS יאתרו אותך.
בשנים האחרונות לינקדאין היא רשת חברתית לכל דבר בלוק אנד פיל המזכיר את פייסבוק, אך בעולמות הארגון, הסטארטאפ, החדשנות והפיד שם מרתק כשאתה מתחבר לאנשים הנכונים.
מאז הצבא ולאחר הפיכתי לסוכן טאלנטים ומנהל מרצים עם דיפלומה, לא יצא לי לחפש עבודה
אך תמיד הצצתי ובדקתי מה קורה שם בלינקדאין.
רובנו פעילים בפייסבוק ובאינסטגרם אבל מפקירים את המקום הכי מטורגט שיש, עם יכולת להגיע אורגנית וגם בצורה מקודמת לHR ונספחיה ולהראות לה – אותנו.
חבר יקר נזף בי לפני מספר שנים "למה אני לא פעיל בלינקדאין בקידום התכנים שלי ?"
הקשבתי לו – הוא כל כך צדק.
הזמנתי לי הדרכת לינקדאין של שעתיים אלי למשרד ואני פעיל שם מאז.
אני מצרף לכם דוגמא לפוסט שהעלתי אצלי ואצל הטאלנט – כל אחד וה"קשרים" שלו בלינקדאין.
מעבר ללייקים, תגובות ושיתופים,
שימו לב לנתונים שאתם מקבלים:
מספר הצפיות ,
זמן הצפייה הכולל,
מי צפה,
מה התפקיד שלו
מאיזה חברה
איפה הוא ממוקם – בארץ ובעולם.
כלי אדיר! שדורש מכם פרופיל לינקדאין מתוחזק, שנראה כמו שצריך, עם טקסטים איכותיים, קונקשנים נכונים ופעילות קבועה המותאמת לסביבת הלינקדאין (וזה אומר , בלי הארדסייל)
בהצלחה!