הצוות

רפי עגיב

סוכן ומנהל טאלנטים משנת 1995 ומנהל מרצים משנת 2005

לפני למעלה משני עשורים החלטתי לעשות "ג'רי מגווייר" ולפתוח סוכנות ייצוג עצמאית עם המון אמונה וספורטאי אולימפי אחד – אריק זאבי.

הספורטאי, שלא אהב לדבר מול קהל ואף נמנע מכך עד גיל הבגרות, מצא את עצמו ב 2005 אומר "כן" להצעה להרצות בפעם הראשונה בפני חברת הייטק גדולה, בחו"ל ובאנגלית!

מאז ועד היום אני סוכן טאלנטים ומנהל את הקריירות של המרצים הבכירים והעסוקים בתחום (אסי עזר,אריק זאבי, פסקל ברקוביץ', יוסי גינסברג, ליאור כלפון, מיכל צפיר, יובל שמלא, יהודה ומאיה דביר ועוד רבים וטובים),

למדתי את השוק לעומק ויצרתי קשרי עבודה עם קהל לקוחות מגוון (  מוסדות חינוך, ארגונים, חברות הייטק, סטארטאפים, משרדי ממשלה וצבא ועד לחברות הכי גדולות במשק)

ליוויתי תהליכי פיתוח, כתיבה, אריזה, מיתוג ושיווק של עשרות הרצאות.

ביחד עם צוות של אנשי מקצוע מעולים, שכבר הפכו למשפחה, אנחנו מציעים ליווי מקצועי מקיף להרצאה או הסדנא שלכם, בפגישות ייעוץ וסימולציות שיעזרו לכם לעשות את הצעדים הראשונים והנכונים בעולם ההרצאות ויקדמו אתכם ואת המוצר שלכם לשלב הבא.

לפני למעלה משני עשורים החלטתי לעשות "ג'רי מגווייר" ולפתוח סוכנות ייצוג עצמאית עם המון אמונה וספורטאי אולימפי אחד – אריק זאבי.

הילד שלא אהב לדבר מול קהל ואף נמנע מכך עד גיל הבגרות, מצא את עצמו ב 2005 אומר "כן" להצעה להרצות בפעם הראשונה בפני חברת הייטק גדולה, בחו"ל ובאנגלית!

מאז ועד היום אני סוכן טאלנטים ומנהל את הקריירות של המרצים הבכירים והעסוקים בתחום (אסי עזר,אריק זאבי, פסקל ברקוביץ', יוסי גינסברג, ליאור כלפון, מיכל צפיר, יובל שמלא, יהודה ומאיה דביר ועוד רבים וטובים),

למדתי את השוק לעומק ויצרתי קשרי עבודה עם קהל לקוחות מגוון (  מוסדות חינוך, ארגונים , חברות הייטק, סטארטאפים, משרדי ממשלה וצבא ועד לחברות הכי גדולות במשק)

וליוויתי תהליכי פיתוח, כתיבה, אריזה, מיתוג ושיווק של עשרות הרצאות.

ביחד עם צוות של אנשי מקצוע מעולים, שכבר הפכו למשפחה, אנחנו מציעים ליווי מקצועי מקיף להרצאה או הסדנא שלכם, בפגישות ייעוץ וסימולציות שיעזרו לכם לעשות את הצעדים הראשונים והנכונים בעולם ההרצאות או יקדמו אתכם ואת המוצר שלכם לשלב הבא.

איציק לוי

מאמן פרפורמר, מאסטר לתקשורת בינאישית

ב 2017 יצאתי לשוק עם ״מופע מאמן לסגנונות תקשורת בינאישית״ ופניתי לרפי בנוגע לייצוג.
לא היה לי מושג שהעומס הגדול בסוכנות, לא אפשר לו לקלוט מיוצגים חדשים ונעניתי בסינון עדין (:
שנתיים אחרי הסירוב המנומס, היה זה רפי שפנה אליי לכובע השני שלי כעושה סדר ארגוני ועסקי, בהמלצת חבר משותף, בכדי לבצע רה ארגון בסוכנות לאור הגידול המאסיבי של פעילות המרצים שחל במשרד.
וכך יצא שב 2019 הכרנו לעומק והתחברנו , שדרגנו ויצרנו רצף של שינויים מבורכים שהמרכזי שבהם הוא מחלקת ״ייעוץ מרצים״. המחלקה מאפשרת הנגשה של כל היכולות של הסוכנות כמנהלת מרצים מהשורה הראשונה, לכל מי שחפץ לעלות על המסלול כמרצה מבוקש.
יחד הבנו שאנחנו משלימים מצוין אחד את השני והחלטנו למסד את החיבור לשת״פ עסקי על הדרך החברות נרקמה ואך טבעי שזכיתי גם להיות מיוצג בסוכנות, לא לפני שטיפלתי במגוון רחב של מרכיבים שיווקיים בפעילות שלי.

אני עצמי, בעל סגנון תקשורת ״משימתי״ בשילוב סגנון ״מקדם״.
אחד שצריך תכלס, נהנה לראות מחוברות, שמח ללוות לתוצאות חדשות ומספקות ומאמין שעם  תקשורת חיובית, אין מטרה שאי אפשר להגשים.
בשגרה, אני מקיים מופעים קלילים והרצאות תוכן מעשירות, מנחה סדנאות העושות "אימפקט" שנשאר בחברה הרבה אחרי המפגש ומוביל תהליכים חוצי ארגון בתחום המחוברות, שירות ומכירות.

במקצועי אני מאמן לתקשורת אפקטיבית מזה 20 שנה, מרצה ופרפורמר – מנחה הרצאות וסדנאות שאני קורא להם ״מופעי אימון״, במקביל אני מוביל תהליכי ״סדר ארגוני״ וכן משמש כמאמן אישי בתהליכי ״בוסט״ (בזק).
בתחילת דרכי כמאמן התמחיתי בהנחיית ״סגנונות תקשורת״ ויצרתי חיבור מתבקש בין העולם הארגוני לעולם הבמה – אלתור, משחק, סטנדאפ ומוסיקה. תקשורת הינה מכלול שיוצר את "המופע" של כל אחד מאיתנו ואני עוסק בלמקד ולדייק את המופע של כל אדם שבוחר ״לעורר השפעה״ – מנהלים, אנשי מכירות, בעלי תפקידים משמעותיים באשר הם וכן מרצים בכל שלבי ההתפתחות בתחומם.

תכירו את הצוות שלי והשירותים הנוספים שאנחנו מציעים:

צוות המשרד

שירה רגב

מנהלת כספים

טלי גולן

מנהלת שחקנים ומרצים

אדוה בנאור

מנהלת בוקינג

אופיר מלכה

מנהלת בוקינג

נטלי פאר קורייב

מנהלת לקוחות

שחר פריד

הרוח החיה והבעלים של נטוורק סטודיו.
עוסק באינטרנט, בניית אתרים, עיצוב גרפי ושיווק למעלה משני עשורים אבל בתחום מגיל 13.

מכיר את הממד בו הוא חי מהרבה מאוד זווית לאורך ההיסטוריה וההתפתחות הטכנולוגית שלו ועל פני תחומים עסקיים רבים.
הקים  את נטוורק סטודיו ב 2006 מתוך רצון ליצור סטודיו של שיתוף פעולה בין ספקי שירותים שונים: מעצבים, מתכנתים, מקדמי אתרים וכותבי תוכן לכדי ערך משותף עבור כולם ובמיוחד עבור הלקוח.
סייעתי לעשרות רבות של עסקים / אנשים  לצמוח במרחב הדיגיטלי, להרחיב את העסקים ולהשקיע את זמנם, מרצם וכספם באופן יעיל המדויק להם.
לשחר יש צורך פנימי מתמיד ליצור, לייצר ולשפר. הוא שואף תמיד לפעול מתוך חשיבה שיווקית יצירתית ולפיתוח יזמות עסקית. 

הרוח החיה והבעלים של נטוורק סטודיו.
עוסק באינטרנט, בניית אתרים, עיצוב גרפי ושיווק למעלה משני עשורים.

מכיר את הממד בו הוא חי מהרבה מאוד זווית לאורך ההיסטוריה וההתפתחות הטכנולוגית שלו ועל פני תחומים עסקיים רבים.

הקמים  את נטוורק סטודיו ב 2006 מתוך רצון ליצור סטודיו של שיתוף פעולה בין ספקי שירותים שונים: מעצבים, מתכנתים, מקדמי אתרים וכותבי תוכן לכדי ערך משותף עבור כולם ובמיוחד עבור הלקוח.
סייעתי לעשרות רבות של עסקים / אנשים  לצמוח במרחב הדיגיטלי, להרחיב את העסקים ולהשקיע את זמנם, מרצם וכספם באופן יעיל המדויק להם.
לשחר יש צורך פנימי מתמיד ליצור, לייצר ולשפר. הוא שואף תמיד לפעול מתוך חשיבה שיווקית יצירתית ולפיתוח יזמות עסקית. 

שרון בג

אודות ב-63 מילים

כותבת מאז שאני זוכרת את עצמי, מספרת סיפורים, רעיונאית, ממתגת ומפתחת תוכן והרצאות.
מאז 2006 מלווה אנשים ומותגים שרוצים לעשות את העולם הזה קצת טוב יותר – יזמים, מאמנים, מנחים, יועצים, מעצבים ואחרים.
קוראים לזה: פיתוח עסקי למותגים אישיים בעזרת תוכן.
בין לבין, כתבתי את הספר 365 שאלות ואת סטטוס: מוצאת אהבה שגם הוקלט כפודקסט.

עבורי ברית היא לא רק מילה
היא תפיסת עולם

כותבת מאז שאני זוכרת את עצמי, מספרת סיפורים, רעיונאית, ממתגת ומפתחת תוכן והרצאות.
מאז 2006 מלווה אנשים ומותגים שרוצים לעשות את העולם הזה קצת טוב יותר – יזמים, מאמנים, מנחים, יועצים, מעצבים ואחרים.

טליה ברק

עם התמחות מיוחדת בסטוריטלינג, טליה יזמה את 'האקדמיה לסטוריטלינג' ולאחרונה הוציאה ספר סטוריטלינג ראשון מסוגו בעברית תחת השם 'פשוט להרגיש סיפור'.

בעלת ניסיון רב שנים בליווי אישי לפיתוח וכתיבת הרצאות, קורסים וסדנאות למיטב המרצים בישראל ואנשים שהסיפור שלהם מהדהד למרחקים..
טליה מגיעה מתחום היזמות וההתפתחות האישית ומאמינה שלכל אדם יש סיפור אך לא כל אדם יודע לכתוב אותו בעצמו.
"המטרה לשמה אדם מגיע אלי לבניית הרצאה היא להעביר מסר שישאר עם הקהל הרבה אחרי שאותו אדם עוזב את האולם".
היא בעלת יכולת לתרגם רעיונות וסיפורים של אנשים לשפה שתשפיע על הקהל.
מילת המפתח היא להשפיע, יש מספיק אנשים שמדברים.
"מילים הן כח, יש ביכולתן להקים ממלכות וגם להרוס אותן. המילים הנכונות יכולות לספק זווית חדשה למציאות ישנה ונותנות חומר גלם להשראה שהקהל זקוק לה"

עם התמחות מיוחדת בסטוריטלינג, טליה יזמה את 'האקדמיה לסטוריטלינג' ולאחרונה הוציאה ספר סטוריטלינג ראשון מסוגו בעברית תחת השם 'פשוט להרגיש סיפור'.

העם ניסיון רב שנים בליווי אישי לפיתוח וכתיבת הרצאות, קורסים וסדנאות למיטב המרצים בישראל ואנשים שהסיפור שלהם מהדהד למרחקים..
טליה מגיעה מתחום היזמות וההתפתחות האישית ואמינה שלכל אדם יש סיפור, לא כל אדם יודע לכתוב אותו בעצמו.
המטרה שבשמה אדם מגיע אלי לבניית הרצאה היא להעביר מסר שישאר עם הקהל הרבה אחרי שאותו אדם עוזב את האולם.
היא בעלת יכולת לתרגם רעיונות וסיפורים של אנשים לשפה שתשפיע על הקהל.
מילת המפתח היא להשפיע, יש מספיק אנשים שמדברים.
"מילים הן כח, יש ביכולתן להקים ממלכות וגם להרוס אותן. המילים הנכונות יכולות לספק זווית חדשה למציאות ישנה ולתת לקהל חומר גלם להשראה שהקהל זקוק לה".

גרניט נוחם

אשת תוכן – מומחית בבניית נרטיב סיפורי ומוצר תוכן מנצח והתאמה תרבותית ולשונית.

דמיינו את המסר שלכם מרתק צופים ברחבי העולם, חוצה גבולות ומשפיע על קהלים בזירה הבינלאומית. 
נעים מאוד, אני גרניט ואני כאן כדי לעזור לכם להפוך את החלום למציאות (מדוברת) 

בארגז הכלים שלי תמצאו:

1. מומחיות בבניית נרטיב סיפורי ומוצר תוכן מנצח:
עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשיית הטלוויזיה, ובתפקידי כסמנכ"לית התוכן של סקרינז לייב – פלטפורמת האונליין המובילה בישראל להתפתחות אישית – פיתחתי מיומנות עמוקה ביצירת תוכן מרתק. הייתי אחראית על איתור ואיגוד המומחים המובילים בתחומם, ועיצוב קורסים אטרקטיביים שכבשו את לב המנויים והרוכשים. ניסיון זה מאפשר לי לבנות איתכם נרטיב סיפורי עוצמתי ומוצר תוכן שמושך קהלים.

2. מומחיות בהתאמה תרבותית ולשונית:
כדוברת אנגלית שפת אם , מורה ומתרגמת לשעבר של סרטים וסדרות, אני מביאה הבנה עמוקה של הדקויות התרבותיות והלשוניות החיוניות להצלחה גלובלית. יכולת זו מאפשרת לי להעביר מרצים ממצב של חוסר ביטחון לעמידה טבעית וזורמת, כשהם מציגים את התוכן שלהם באנגלית כאילו הייתה שפת אמם.

בתהליך העבודה המשותף שלנו, נזהה ונעבוד על נקודות החוזק והאתגר, ונהפוך אותן ליתרונות. יחד ניצור נרטיב מותאם במדויק לקהל הבינלאומי, ונבנה את הביטחון שלכם בהצגתו

אשת תוכן – מומחית בבניית נרטיב סיפורי ומוצר תוכן מנצח והתאמה תרבותית ולשונית.

דמיינו את המסר שלכם מרתק צופים ברחבי העולם, חוצה גבולות ומשפיע על קהלים בזירה הבינלאומית. 
נעים מאוד, אני גרניט ואני כאן כדי לעזור לכם להפוך את החלום למציאות (מדוברת) 

בארגז הכלים שלי תמצאו:

1. מומחיות בבניית נרטיב סיפורי ומוצר תוכן מנצח:
עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשיית הטלוויזיה, ובתפקידי כסמנכ"לית התוכן של סקרינז לייב – פלטפורמת האונליין המובילה בישראל להתפתחות אישית – פיתחתי מיומנות עמוקה ביצירת תוכן מרתק. הייתי אחראית על איתור ואיגוד המומחים המובילים בתחומם, ועיצוב קורסים אטרקטיביים שכבשו את לב המנויים והרוכשים. ניסיון זה מאפשר לי לבנות איתכם נרטיב סיפורי עוצמתי ומוצר תוכן שמושך קהלים.

2. מומחיות בהתאמה תרבותית ולשונית:
כדוברת אנגלית שפת אם, מורה ומתרגמת לשעבר של סרטים וסדרות, אני מביאה הבנה עמוקה של הדקויות התרבותיות והלשוניות החיוניות להצלחה גלובלית. יכולת זו מאפשרת לי להעביר מרצים ממצב של חוסר ביטחון לעמידה טבעית וזורמת, כשהם מציגים את התוכן שלהם באנגלית כאילו הייתה שפת אמם.

בתהליך העבודה המשותף שלנו, נזהה ונעבוד על נקודות החוזק והאתגר, ונהפוך אותן ליתרונות. יחד ניצור נרטיב מותאם במדויק לקהל הבינלאומי, ונבנה את הביטחון שלכם בהצגתו

מיקי שטיינר

במאי. תסריטאי. עורך וידאו ומנהל קריאייטיב
מיקי בעל תואר ראשון בלימודי תקשורת וניהול ותואר שני בקולנוע.
את דרכו בעולם התקשורת והקולנוע התחיל כתחקירן ב"טלעד" ערוץ 2.
בהמשך החל לביים כתבות תרבות לתוכניות טלוויזיה.

בשנת 2000 ביים יחד עם שירי בקשט את הסרט הדוקומנטרי הראשון שלו "ישראלי בברזיל" ומאז ביים סרטים דוקומנטריים רבים נוספים, קליפים, סרטי תדמית, פרסומות ומאות כתבות ופרקים לסדרות טלוויזיה דוקומנטריות. במקביל לבימוי, למד תסריטאות בבית הספר לתסריטאות של עידית שחורי והחל גם לכתוב את התסריטים לסרטים וסדרות שהוא מביים. בהמשך למד עריכת וידאו וכיום עורך את רוב הפרויקטים שהוא מפיק / מביים.

במאי. תסריטאי. עורך וידאו ומנהל קריאייטיב.

למיקי יש תואר ראשון בלימודי תקשורת וניהול ותואר שני בקולנוע.
את דרכו בעולם התקשורת והקולנוע התחיל כתחקירן ב"טלעד" ערוץ 2.
בהמשך החל לביים כתבות תרבות לתוכניות טלוויזיה.

בשנת 2000 ביים יחד עם שירי בקשט את הסרט הדוקומנטרי הראשון שלו "ישראלי בברזיל" ומאז ביים סרטים דוקומנטריים רבים נוספים, קליפים, סרטי תדמית, פרסומות  ומאות כתבות ופרקים לסדרות טלוויזיה דוקומנטריות במקביל לעשייתו כבמאי למד תסריטאות בבית הספר לתסריטאות של עידית שחורי והחל גם לכתוב תסריטים לסרטים וסדרות שהוא מביים. בהמשך למד עריכת וידאו וכיום עורך את רוב הפרויקטים שהוא מפיק / מביים.

לירון טלמור

מעצבת ממתגת ואורזת.

אתם יודעים כמה קשה למצוא אורזת גראפית מעולה?
לא טובה,  מעולה!?
קשה, קשה מאוד.
ורסטילית, יצירתית, כזו שמתכתבת עם השפה הגראפית המעודכנת ביותר והכי חשוב, בהתאמה מלאה  אליכם.
ללירון יש תפיסה ויזואלית וטקסטואלית מהירה ומהר מאוד מצאנו שפה משותפת.
כל תהליך של יצירה גראפית תמיד ירגש מחדש.
זהו תהליך שיגדיר את הסיפור שלך, הצבעוניות שלך, השפה שלך וילווה אותך שנים רבות.
ישנה משמעות רבה לאופן בו אתם בוחרים להציג את עצמכם במרחב הדיגיטלי וללקוחות.
המרחב הדיגטלי עמוס בבחירות לא נכונות, לא מותאמות שלא משרתות את המטרה וחשוב לבדל את עצמכם.

לירון תלווה אתכם משלב הרעיון הראשוני דרך פיתוח, הסקיצות,הבחירה ועד לשלב הוצאת האריזה האישית שלכם לאוויר העולם.

מעצבת ממתגת ואורזת.

אתם יודעים כמה קשה למצוא אורזת גראפית מעולה?
לא טובה,  מעולה!?
קשה, קשה מאוד.
ורסטילית, יצירתית, כזו שמתכתבת עם השפה הגראפית המעודכנת ביותר והכי חשוב, בהתאמה מלאה  אליכם.

ללירון יש תפיסה ויזואלית וטקסטואלית מהירה ומהר מאוד מצאנו שפה משותפת.
כל תהליך של יצירה גראפית תמיד ירגש מחדש.
זהו תהליך שיגדיר את הסיפור שלך, הצבעוניות שלך, השפה שלך וילווה אותך שנים רבות.
ישנה משמעות רבה לאופן בו אתם בוחרים להציג את עצמכם במרחב הדיגיטלי וללקוחות.
המרחב הדיגטלי עמוס בבחירות לא נכונות, לא מותאמות שלא משרתות את המטרה וחשוב לבדל את עצמכם.

לירון תלווה אתכם משלב הרעיון הראשוני דרך פיתוח, הסקיצות,הבחירה ועד לשלב הוצאת האריזה האישית שלכם לאוויר העולם.

איילה לינב

מעצבת  מותגים לאנשים ועסקים.

רבע מאה של סקיצות. פרזנטציות. לוגו.  העתק שמש. אייריס. [שליחים על טוסטוס] ברושור. פולדר. קטלוג. ניירת משרדית. פרינט. דיגיטל. באנר. דףנחיתה. מיתוג אישי. מצגות. אתרים. מדיה חברתית. ולקוחות.
כל מיני לקוחות: פרטיים, ציבוריים, עסקים קטנים ואנשים שהם מותג.
רבע מאה והכל השתנה. לעולם היום קוראים "העולם החדש", מדיה היא דיגיטלית [בעיקר]  וגם אנחנו אנשים השתנינו (כי אין ברירה)
אבל דבר אחד לא השתנה: עיצוב טוב הוא עיצוב טוב.
עיצוב טוב רואים ומרגישים.

מעצבת מותגים לאנשים ועסקים.

רבע מאה של סקיצות. פרזנטציות. לוגו.  העתק שמש. אייריס. [שליחים על טוסטוס] ברושור. פולדר. קטלוג. ניירת משרדית. פרינט. דיגיטל. באנר. דףנחיתה. מיתוג אישי. מצגות. אתרים. מדיה חברתית. ולקוחות.

כל מיני לקוחות: פרטיים, ציבוריים, עסקים קטנים ואנשים שהם מותג.
רבע מאה והכל השתנה. לעולם היום קוראים "העולם החדש", מדיה היא דיגיטלית [בעיקר]  וגם אנחנו אנשים השתנינו (כי אין ברירה)
אבל דבר אחד לא השתנה: עיצוב טוב הוא עיצוב טוב.
עיצוב טוב רואים ומרגישים.

דנה וייס עגיב

עורכת תוכן

דנה מביאה אל עולם ההרצאות את הידע הרחב שלה ואת הניסיון המקצועי המגוון בתחומי התקשורת, החינוך ומדע המדינה (כעורכת תוכן בטלוויזיה, כיוצרת ועורכת של האתר המדעי לילדים של ספייס איי אל, כחוקרת אקדמית ועוד).
בשנים האחרונות לאור הגידול הרב בתחום ההרצאות במשרד, היא משמשת באופן פורמלי כאנלייזרית של הרצאות. היא מנתחת ביסודיות של כירורג, משייפת, מחדדת, מלטשת סיפורים, מצגות, הגשות.
היא רואה הכל מהכל ובו זמנית ובכך היא משמשת כקצה בקרת האיכות של המשרד.

אריק זאבי

מדליסט אולימפי, מייסד הקרן למצויינות אולימפית בישראל , מרצה משנת 2005
אריק זאבי לקח את תחום ההרצאות לרמה אחרת של ביצוע, דיוק מסרים בלתי פוסק והתאמת ההרצאה לקהלים שונים. בעל מוסר עבודה מעורר השתאות ורקורד מדהים של  25 – 30 הרצאות מידי חודש.
זאבי הוא שם נרדף למצויינות, חוסן מנטלי, התמודדות עם משברים, הגדרת יעדים והתאמת ציפיות.
הוא נחשב לפרפורמר מעולה שתמיד יתן לקהל מולו את התחושה שזו ההרצאה הראשונה שלו באותו יום, גם אם היו לו 4 הרצאות לפני כן (5 הרצאות ביום הוא שיא אישי)
זאבי מרצה בעברית, באנגלית, בארץ, בחו"ל ויש לו סדנא מצליחה עם מיקוד למנהלים.
המשובים החיוביים הם קונצנזוס והנסיון שזאבי צבר בתחום הוא עצום.

מדליסט אולימפי, מייסד הקרן למצויינות אולימפית בישראל , מרצה משנת 2005.

אריק זאבי לקח את תחום ההרצאות לרמה אחרת של ביצוע, דיוק מסרים בלתי פוסק והתאמת ההרצאה לקהלים שונים. עם מוסר עבודה מעורר השתאות ורקורד מדהים של  25 – 30 הרצאות מידי חודש.

זאבי הוא שם נרדף למצויינות, חוסן מנטלי, התמודדות עם משברים, הגדרת יעדים והתאמת ציפיות.
הוא נחשב לפרפורמר מעולה שתמיד יתן לקהל מולו את התחושה שזו ההרצאה הראשונה שלו באותו יום, גם אם היו לו 4 הרצאות לפני כן (5 הרצאות ביום הוא שיא אישי)
זאבי מרצה בעברית, באנגלית, בארץ, בחו"ל ויש לו סדנא מצליחה עם מיקוד למנהלים.
המשובים הם מקיר לקיר והנסיון שזאבי צבר בתחום הוא עצום.

פסקל ברקוביץ

ספורטאית פאראלימפית סופרת ועיתונאית 
פסקל ברקוביץ', קייאקיסטית,  לקחה חלק בארבע אולימפיאדות עד היום  והיא בדרכה לאולימיפיאדה חמישית בפריז 2024.
ברקוביץ היא סמל לבחירה בחיים, איך לא לוותר לעצמך ולדעת להציב מטרות כל הזמן. 
ברקוביץ' היא אחת המרצות העסוקות בישראל בתחום "הרצאות ההשראה".
עם מבטא צרפתי קל וחוש הומור מפותח, היא כובשת כל קהל שעומד מולה ומכאן הורסטיליות הגדולה שלה.
להרצאתה המדהימה "תגידו כן" יש חיי מדף ארוכים של 17 שנה וביקוש שלא נגמר.

ספורטאית פארלימפית סופרת ועיתונאית.

פסקל ברקוביץ, קייאקיסטית,  לקחה חלק בארבע אולימפיאדות עד היום  והיא בדרכה לאולימיפאדה חמישית בפריז 2024.

ברקוביץ היא סמל בחירה בחיים, איך לא לוותר לעצמך ולדעת להציב מטרות כל הזמן. 
ברקוביץ היא אחת המרצות העסוקות בישראל בתחום "הרצאות ההשראה".
עם מבטא צרפתי קל, חוש הומור מפותח, היא כובשת כל קהל שעומד מולה ומכאן הורסטיליות הגדולה שלה.
להרצאה "תגידו כן" יש זמן מדף ארוך של 17 שנה וביקוש שלא נגמר.

נפתלי חזקיה

הבעלים של "לייבי – שידורים ישירים באינטרנט" ושרותי צילום
הצוותים של נפתלי תיעדו עד היום עשרות הרצאות עבורנו, הן עבור הכנת טריילרים וחומרי תיעוד עבור לקוחות והן כשידורים חיים לפייסבוק ומכירת כרטיסים לצפייה אונליין.
הניסיון שהחברה והצוותים שלה  צברו בתיעוד ארועים מאפשרים כיום כל סוג תיעוד שתחפצו בו.
מצלמה אחת, שלוש מצלמות, הקלטת סאונד איכותי, שידור לייב במקביל לתיעוד – רק תבחרו. 

הבעלים של "לייבי – שידורים ישירים באינטרנט" ושרותי צילום
הצוותים של נפתלי תיעדו עד היום עשרות הרצאות עבורנו, הן עבור הכנת טריילרים וחומרי תיעוד עבור לקוחות והן שידורים חיים לפייסבוק ומכירת כרטיסים לצפייה אונליין.

הניסיון שהחברה והצוותים שלה  צברו בתיעוד ארועים מאפשרים כיום כל תיעוד שתחפצו בו.
מצלמה אחת, שלוש מצלמות, הקלטת סאונד איכותי, שידור לייב במקביל לתיעוד – רק תבחרו. 

יובל אש

הבעלים והרוח החיה של חברת GOSHOW המציעה פתרונות מתקדמים לניהול הפקה, אומנים ומכירת כרטיסים 

מרצה המעוניין להפיץ את הבשורה שלו, להגדיל את קהלי היעד, לייצר הייפ סביב ההרצאה ובעיקר להגדיל את החשיפה והנראות שלו, חייב "לפתוח קופה" ולמכור כרטיסים.

הבעלים והרוח החיה של חברת GOSHOW המציעה פתרונות מתקדמים לניהול הפקה,אומנים ומכירת כרטיסים 

מרצה המעוניין להפיץ את הבשורה שלו, להגדיל את קהלי היעד, לייצר הייפ סביב ההרצאה ובעיקר להגדיל את החשיפה והנראות שלו, חייב "לפתוח קופה" ולמכור כרטיסים.

כדי לעשות זאת על הצד המקצועי הטוב ביותר, חייבים ממשק קופה אמין, אחראי, מנוסה, שיודע לתת שירות  24/7 גם כשלקוח החליט לבטל ברגע האחרון.
עד היום ניהלה GOSHOW מאות ארועים שלנו בהצלחה רבה עם שרות שאין דומה לו. 

האתר של GOSHOW כולל ממשק פשוט וידידותי, המאפשר לרכוש, דרך המחשב, הטלפון או הטאבלט ובתוך שניות, כרטיס אלקטרוני חכם להופעות במגוון רחב של תחומים (מוזיקה, סטנד אפ, הרצאות, הופעות ילדים ועוד).
ניתן להטמיע את הקופה באתר / דף נחיתה שלכם בקלות רבה

 

 

יונתן גל

בוגר גל"צ, עובד שנים בגיא פינס ובהוט VOD, סורי אם המלצתי לכם על סרט שלא אהבתם (:  משדר ב102 רדיו ת"א ומלמד רדיו ופודקאסטים במרכז הבינתחומי בהרצליה. שותף להקמת SHEMMA ,סטודיו  בועט לפודקאסטים מגניבים

פודקאסטים הפכו לכלי היעיל, הזמין והנגיש ביותר להעשרת הידע והסקרנות שלנו: אנו מאזינים להם בנסיעה ברכב, בחופשה, בטיולים ותוך כדי פעילות ספורטיבית – האזנה לפודקאסט משתלבת בנוחות תוך כדי העיסוקים והפעילויות השגרתיות היומיומיות שלנו בבית, ועל הדרך אנו זוכים להחכים, ללמוד ולהעשיר את הידע ואת הסקרנות שלנו במגוון רחב של תחומים, כמו היסטוריה, כלכלה, טכנולוגיה ועוד.

עבור יזמים, עסקים קטנים, עמותות ומרצים – מדובר בכלי שיווקי אפקטיבי, המאפשר לעסוק ולהתעמק בתחומי נישה ייחודיים וספציפיים, ולהעביר לקהל המדויק ביותר את התוכן המדויק ביותר.
הכל מוצע למאזין בחינם, ללא עלות, ולהאזנה חופשית ללא הגבלה.

הפקת פודקאסטים יכולה להיות פשוטה מאוד – זו תקשורת של "עשה זאת בעצמך": כל מה שצריך זה מיקרופון או שניים, לפטופ, ואתם באוויר; רבים משווים את המהפכה הנוכחית לטרנד הבלוגים של תחילת שנות האלפיים.

בוגר גל"צ, עובד שנים בגיא פינס ובהוט VOD, סורי אם המלצתי לכם על סרט שלא אהבתם (:  משדר ב102 רדיו ת"א ומלמד רדיו ופודקאסטים במרכז הבינתחומי בהרצליה. שותף להקמת SHEMMA ,סטודיו  בועט לפודקאסטים מגניבים

פודקאסטים הפכו לכלי היעיל, הזמין והנגיש ביותר להעשרת הידע והסקרנות שלנו: אנו מאזינים להם בנסיעה ברכב, בחופשה, בטיולים ותוך כדי פעילות ספורטיבית – האזנה לפודקאסט משתלבת בנוחות תוך כדי העיסוקים והפעילויות השגרתיות היומיומיות שלנו בבית, ועל הדרך אנו זוכים להחכים, ללמוד ולהעשיר את הידע ואת הסקרנות שלנו במגוון רחב של תחומים, כמו היסטוריה, כלכלה, טכנולוגיה ועוד.

עבור יזמים, עסקים קטנים, עמותות ומרצים – מדובר בכלי שיווקי אפקטיבי, המאפשר לעסוק ולהתעמק בתחומי נישה ייחודיים וספציפיים, ולהעביר לקהל המדויק ביותר את התוכן המדויק ביותר.
הכל מוצע למאזין בחינם, ללא עלות, ולהאזנה חופשית לא הגבלה.

הפקת פודקאסטים יכולה להיות פשוטה מאוד – זו תקשורת של "עשה זאת בעצמך": כל מה שצריך זה מיקרופון או שניים, לפטופ, ואתם באוויר; רבים משווים את המהפכה הנוכחית לטרנד הבלוגים של תחילת שנות האלפיים.

דילוג לתוכן