סטרטר ובדיקת חומרים

קח.י את המרצה שאת.ה
ואת ההרצאה שלך
לשלב הבא.

שלום כאן רפי עגיב, כחלק מהעשייה שלי בעולם המרצים משנת 2005, אני מאוד אוהב לחדש ולהתחדש בהרצאות סדנאות ומופעים חדשים.

מילאתם בהצלחה שאלון מרצה?
מעולה!
נוכל להיפגש לסטרטר פגישת הנעה בזום.
נכיר יותר לעומק וננתח את  סטטוס המרצה שלכם.
בתום הפגישה נוכל לקדם ארוע בדיקת חומרים שלכם.
כחלק מתהליכי הליווי למרצים, אני מקיים בחלל העבודה שלנו באסיף 31 בבנימינה, ערבי בדיקת חומרים של זירת המרצים מבית דברא, למרצים שאנו מפתחים להם / איתם הרצאה או מרצים החפצים לעבוד איתנו.
זה קורה בערבי חמישי ומוצ"ש ב 21:00
הארוע מתועד, ההרצאה תועבר מול קבוצת משוב (עד 45 איש) של א.נשים המוזמנים ללא עלות כקהל נותן משוב. 

הסטרטר

פגישת הכרות וניתוח 360

מרצה, האם בדקת את איכות "המוצר שלך" לפני שיצאת לדרך ללקוח הראשון / אחרי מספר הרצאות? 
גם מרצה  מיומן עם ביקוש קיים  שואף לדייק את ההרצאה, המסרים, המצגת וחומרי השיווק, נראות וקיימות בדיגיטל.

בתום הפגישה  תצאו עם הבנה ברורה יותר של הסטטוס הנוכחי שלכם כמרצים ומה ידרש מכם כדי להתקדם לשלב הבא.

על מה נדבר בפגישה:

ניתוח קהלי היעד של המרצה ואפיון לקוחות קצה
ניתוח שם ההרצאה וחומרי השיווק הקיימים
ביחס לעולם ההרצאות
התאמה ודיוק המסרים הקיימים
ניתוח תוכן ההרצאה והתובנות המרכזיות שהיא מעלה.
ניתוח המצגת – מבנה, נראות וטיימינג.
נדבר על דרכים להנגשת ההרצאה לקהלים נוספים ומהן ההשלמות וההתאמות הדרושות בתוכן ובדרך ההעברה.
מה הבידול של המרצה ומה צריך לעשות כדי להבליט את המוצר שלך מהרצאות דומות שקיימות במרחב.
הגדרת יעדים – איך תראה הצלחה שאליה א.תה שואף.ת עם ההרצאה. 
הכרות עם קהל הלקוחות השונים והנגזרת הכלכלית של כל אחד מהם. 
טיפים וכלים בסיסיים לשיווק עצמי, תוך שימוש יעיל ואפקטיבי בנכסים הדיגיטליים שברשותכם,  והכרות עם הפלטפורמות החשובות במרחב.
צעדים ראשונים להטמעת הרצאה חדשה במרחב  ומה נדרש כדי להפוך אותה לקריירה ארוכת שנים. 

אורך הפגישה
מעבר מקדים על כל חומרי המרצה  כהכנה
מפגש של שעה ב ZOOM
ריכוז ההמלצות ופידבק מדוייק ומפורט + סט משימות והמלצות ליישום שיושלם בתום בדיקת חומרים

בדיקת חומרים

הרצאה מתועדת מול קהל נותן משוב

היא ארוע לכל דבר מול קבוצת משוב מגוונת של 45 א.נשים.
המטרה היא צפייה משותפת שלנו יחד עם הקהל בהרצאה תוך כדי תיעוד מלא של הארוע.
בתום הארוע הקהל ידרג אתכם ויעביר משוב על ההרצאה.
אחד החוסרים הקשים שאני נתקל בהם אצל מרצים היא העדר הרצאה מצולמת.
הרצאה מצולמת היא חשובה וקריטית ל:
1. אפשרות צפייה חוזרת על ידי צוות הבוקינג ולקוחות
2. עריכת קטעי מרצה והטמעתם בדיגיטל
3. יצירת רילסים ופעימות סטוריז לקידום המסרים / ההרצאה
4. יצירת תמונות מרצה לקידום נוכחות

עם מה תצאו מבדיקת חומרים:

ריכוז המשובים של הקהל ופידבק מדוייק ומפורט שלנו  + סט משימות והמלצות ליישום.
צילום ההרצאה בוידיאו עם סאונד איכותי
תיעוד "מרצה" שלכם בצילום סטילס

איך החלל שלנו נראה?

חלל העבודה שלנו נמצא ברחוב האסיף 31 בבנימינה, כ 200 מטר מתחנת הרכבת.  בשגרה זהו משרד לכל דבר עם אנרגיה של יצירה.
בערבים הקסם קורה והחלל משנה פניו, מוכן לארח 45 איש באוירה קסומה

איך הקהל מדרג ונותן משוב

בדיקת חומרים - זירת המרצים מבית דברא - איך מדרגים הרצאה

בתום המפגש יקבלו האורחים בקשה לתת דרוג למרצה

בדיקת חומרים - זירת המרצים מבית דברא - איך נותנים משוב כתוב

לאחר הדרוג, בקשה למשוב כתוב על המפגש, הערך והצעות לשיפור

בדיקת חומרים - זירת המרצים מבית דברא - המשוב שאנחנו מקבלים

מערכת הניהול תרכז את המשובים לצפייה של המרצה ושלנו

להשתפר בכל פרמטר ולהיות מרצה מעולה

דברא תיקח את ההרצאה לשלב הבא

ארועי בדיקת חומרים
0

כל ארוע מרגש מחדש ומדמה את תהליך ההתגייסות להרצאה מול לקוח 

א.נשים בקבוצות המשוב
0

קבוצות המשוב רק הולכת וגדלה ולשמחתנו א.נשים מגיעים מכל הארץ לארועי בדיקת חומרים

דרוגים
0

בכל ארוע הקהל נתן למרצה דרוג בין 1 ל  5 ומידת ההנאה שלו מהמפגש

משובים
0

כל משוב חשוב, מכל משוב אנחנו לומדים על הפערים שיש ומקצרים משמעותית את גרף השיפור בכל פרמטר

כל השלבים בתהליך

שלב 1 - סימולציה ראשונה

בתום הסטרטר, נשריין תאריך ונייצר כרזה

בוחרים תאריך שנוח לכם, תמונה טובה, טקסט שיווקי וביוגרפיה קצרה עליכם ואנו נייצר כרזה אטרקטיבית להזמנת הקהל.

שלב 2 - סדר ארגוני עסקי

נקים דף נחיתה לארוע לרישום עצמאי של הקהל

אישרתם את הכרזה?  אפשר לקדם הקמת דף נחיתה לרישום של כל אורח במייל האישי שלו.

שלב 3 - כתיבה או עריכת ההרצאה

נמנה את המרצה כמארח משנה לארוע

כך יקבל המרצה עדכונים  במייל ממערכת הניהול על קצב הנרשמים ובתום הארוע יוכל לצפות בזמן אמת בדרוג שיקבל מכל אורח וכל משוב שיכנס

שלב 4 - אריזה גרפית

נזמין קהל לארוע מקבוצת המשוב

קבוצת המשוב שלנו מונה 263 א.נשים  והולכת וגדלה.
הקהל בגילאי 30 וצפונה
מדובר בקבוצת וואטסאפ שקטה המנוהלת כקהילה וקבוצת ניסוי.
גם תהליך הגיוס של כל אורח.ת להירשם ולבוא להרצאה הוא מדד לגבי:
מידת העניין בתוכן
מה משך אותם להגיע
איזה פרומו שהעברנו כקידום עבד טוב יותר

 

שלב 5 - אתר / דף נחיתה

איך נגרום לקהל להגיע?

אנחנו רוצים תפוסת קהל מלאה! 
זה דורש חומרי פרסום, פרומואים והזמנות אישית של המרצה וכל מה שיעזור להביא את הקהל – ממש כמו המאמץ המושקע בסגירת הרצאה על ידי לקוח.
ראו דוגמאות בגלריה לטיזרים הנותנים הצצה להרצאה, לחיי המרצה, מזמינים את הקהל.

יום הארוע הגיע.
אנחנו מתרגשים מה איתכם?

שלב 6 - סימולציה שנייה ותוכנית פעולה

נתעד את ההרצאה בוידיאו

אחת מהבעיות שאנו נתקלים בה שוב ושוב היא שרוב המרצים לא מתעדים את ההרצאה שלהם.
בדיקת חומרים של המרצה מתועדת באופן מלא הן בוידיאו לטובת צפייה חוזרת, הכנת חומרי שיווק פרסום וקידום לרשתות החברתיות והקמת מיניסייט /אתר מרצה מדוגם.
ההרצאה המצולמת תועבר אליכם לשימושכם.
ראו דוגמא מצורפת איך זה נראה אצלנו

שלב 7 - טריילר שיווקי

נצלם תמונות מרצה

תמונות מרצה עומד מול קהל מייצרות תודעה שאתם מרצים! 
שימוש בתמונות הנ"ל בפרסומים שלכם יגדילו משמעותית את "עקבות המרצה" שתשאירו בכל מקום וייצרו את הזיהוי שלכם כמרצים ועולם התוכן שאתם מובילים.
כל התמונות יועברו אליכם לאחר עריכה.

סטרטר ובדיקת חומרים

העלויות

סטרטר

1500 לא כולל מע"מ
  •  

בדיקת חומרים

3500 לא כולל מע"מ
  •  
סיכום ליווי
כוכבית לסיכום ליווי

איך מתבצע תהליך הליווי בדברא:

לאחר בדיקת החומרים תקבלו דו"ח סיכום ארוע עם כל הפערים וההשלמות הנדרשות כדי לצאת לדרך
רפי והצוות ינווטו את כל המשימות והמרצה עד להשלמת התהליך והשקת ההרצאה בזירת המרצים במידה ונתקדם

מוכנים לצאת לדרך?

אשמח לתאם

דילוג לתוכן